Beantwoord

Opgezegd, maar krijg nog steeds facturen

  • 8 April 2021
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Heb reeds allang opgezegd ( 28 dec 2020) alleen krijg geen bevestiging of wat dan ook! hoor niks, lees niks, facturen worden gewoon nog geïncaseerd. 
beetje jammer dit en ook dat je op geen enkel manier contact kan opnemen naast bellen. Ik heb geen zin om ook nog eens te bellen als alles online al geregeld is. Ik storneer gewoon alles en ze zoeken het maar uit ben er klaar mee. 
 

kliphuis 

*Admin: titel aangepast en verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 April 2021, 11:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Kliphuis. Goed dat je via het forum contact met ons opneemt! Uit je bericht begrijp ik dat je opzegging niet goed verwerkt is. 

 Ik storneer gewoon alles en ze zoeken het maar uit ben er klaar mee. 

Het lijkt mij beter om dit samen te doorlopen. Je hebt online een opzegging doorgegeven, begrijp ik dat goed? Om welke dienst gaat het precies en heb je van de online opzegging ook een ontvangstbevestiging gekregen?

Je geeft aan dat je geen zin hebt om te bellen: dit is wel de snelste manier om het geregeld te krijgen. De afdeling Opzeggingen is telefonisch en ook via de chat bereikbaar:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 20 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.