Beantwoord

Opleverdatum Gigibit

  • 2 April 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Op 26-4 heb ik aan aanvraag gedaan voor een glasvezelverbinding (1Gbit) voor onze nieuwe woning.

Tijdens heb aanvragen komt de eerst mogelijke datum op 23-4 uit. Wat perfect is want wij verhuizen  24-4, een dag later, naar deze woning. Zo ben ik, dacht ik, verzekerd van een werkende glasvezel verbinding voor i.i.g. thuiswerken en televisie.


Later krijg ik een bevestiging waarop de opleverdatum opeens een datum van 28/4 staat.

Een dag later heb ik gelijk gebeld en toen kon de dame al helemaal niets op mijn postcode vinden. En dat ik later maar eens moest terugbellen.

Zojuist weer maar eens gebeld of de eerder genoemde datum niet aangehouden kan worden. Dat was niet mogelijk…

Het kan toch niet zo zijn dan een aanvraag voor een glasvezelverbinding bijna 5 weken moet duren ?

 

Op de vraag hoe het kan dat als ik nu dezelfde aanvraag probeer in te dienen op het huisnummer van mijn buren er dan toch ook weer 30-4 staat… Dat zou dan 2 dagen na mijn oplevering zijn terwijl ik de aanvraag een week later indien ?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 April 2020, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Otto Lagerfett , KPN Netwerk is daar verantwoordelijk voor, je kunt ze bellen, mailen of WhatsAppen voor een status-update, zie onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/

Reputatie 7
Badge +15

@Otto Lagerfett Welkom op het forum. Ik zie dat @JanD je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Het klopt inderdaad dat KPN Netwerk verantwoordelijk is voor het aanleggen van de glasvezelverbinding. Ik zou dan ook willen adviseren even contact met hen op te nemen. Mocht ik meer duidelijkheid kunnen verstrekken dan hoor ik dit natuurlijk graag. 

Draadje mag gesloten worden.

Kreeg vanmorgen een SMS van KPNdat de internetaansluiting actief is...