Beantwoord

Oplevering door fout KPN mislukt

  • 12 November 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Beste,

Ik had gehoopt via de klantenservice hier over uit te komen maar helaas:

Gister zou de opleverdatum zijn van het internet en televisie thuis, maar door omstandigheden hebben wij de monteur verplaats en heb ik gevraagd of ik dit zelf mocht doen. Geen probleem! Ik kan dit prima zelf en dit is ondertussen ook gelukt. Gister zou ik dan aangesloten worden maar dit is niet gebeurd, doordat ik samen met de klantenservice heb afgesproken dat wij het zelf zouden doen en de monteur het later een keer zou checken blijkt achteraf dat de aansluit datum ook verplaats is met de monteur mee. 

Nu werd dit mij gisteravond verteld en kon ik hier vanochtend om 8 uur achteraan, dan zou ik alsnog binnen 24 uur aangesloten zijn. Nu bel ik vanochtend om 8 uur, blijkt dit niet het geval te zijn en kan ik niet aangesloten worden, pas op 1 december….

Wat een belachelijke klanten service! Mishien ook een idee om voortaan te loggen, 5 gesprekken laten er ik heb nog steeds geen internet en word pas 1 december aangesloten…

Ik sta op het punt jullie zooi terug te sturen en een andere aanbieder te zoeken.

Mvg

Gijs

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 November 2020, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Gijs148, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet als een heel lekker begin van de aansluiting! 1 december duurt nog even, ik weet niet of we daar verandering in kunnen brengen maar ik wil voor je kijken wat we er mogelijk is. Ik zie dat we alleen nog geen gegevens op je forumprofiel hebt staan. Zou je die volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven? Dan weten we dat we mee kunnen kijken naar de aansluiting.

Reputatie 7

Hoi @Gijs148, ik heb geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gegevens nog niet. Als we nog met je mee kunnen kijken weet je ons te vinden.

He @Jasper,

Achteraf gezien was dit een redelijk frustratie berichtje. Voor nu is het tijdelijk opgelost tot december, vanuit jullie en dankzij mijn oude leverancier. We doen het dan wel een paar weekjes zonder TV, maar internet hebben we gelukkig weer wel. 

Ik blijf wel bij het punt dat wij deze wijziging van aansluit datum niet hadden verwacht en nergens hebben gelezen. Wat ik ook gek vind is dat ik hier zelf op een laat tijdstip achter kwam.

Tijdlijn: 

1 De collega die ik op 6 november aan de telefoon had om de monteurs afspraak te annuleren aangezien ik het zelf dacht te kunnen doen heeft mij niets gezegd over het verplaatsen van de aansluitdatum. Om het recht te houden op een monteur mocht het achteraf niet lukken moest ze deze inplannen.

2 In de bevestigingsmail die daarop volgde staat ook niets over dat de aansluitdatum was verplaatst.

3 Op de dag van aansluiten had ik rond 2 uur een collega van u aan de telefoon die aangaf dat het ergens die dag zou gebeuren en ik even rustig af moest wachten.

4 In de avond op de chat rond half 10 gevraagd tot hoe laat dit kon duren, toen pas werd duidelijk dat de aansluitdatum was verplaats.

5 Direct hierna heb ik een collega gesproken telefonisch en die zij dat dit wel goed kwam, de volgende ochtend moest ik terug bellen en aangeven dat ik die avond al een collega had gesproken en of die het log terug kon lezen. Hier stond niets in. 3 collega's verder en ik kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon, die werd na mijn verhaal langzaam wel erg stug en veerde niet mee. Er was ook geen oplossing. Bij mij kwam het over alsof ik een fout had gemaakt, want ik moet toch kunnen bedenken dat ik dat niet zelf kan aansluiten…. 

6 Conclusie, jullie konden er niets aan doen. Toch kreeg ik die avond een mail dat er een direct online pakket onderweg is. Gelukkig was er ook al een nieuwe router onderweg vanuit een ander partij (Dankzij de overstapservice nog wel volledig internet)

Alles bij elkaar, het is enigszins opgelost, maar voelt nog niet lekker. Ben overgestapt van Ziggo naar KPN vanwege de beloofde service en de betere verbinding. Hopelijk maken jullie 1 van deze 2 dingen waar. 

Bedankt voor je reactie en tijd om mijn verhaal aan te horen. Ik hoop dat andere mensen deze fout niet maken dankzij dit bericht. Voor nu is het opgelost, hoop dat het hier bij blijft en na 11 jaar trouwe klant bij Ziggo te zijn nu minimaal 11 jaar trouwen klant te worden bij jullie! 

Gr
Gijs
Gegevens staan in mijn profiel