Beste,
Ik had gehoopt via de klantenservice hier over uit te komen maar helaas:
Gister zou de opleverdatum zijn van het internet en televisie thuis, maar door omstandigheden hebben wij de monteur verplaats en heb ik gevraagd of ik dit zelf mocht doen. Geen probleem! Ik kan dit prima zelf en dit is ondertussen ook gelukt. Gister zou ik dan aangesloten worden maar dit is niet gebeurd, doordat ik samen met de klantenservice heb afgesproken dat wij het zelf zouden doen en de monteur het later een keer zou checken blijkt achteraf dat de aansluit datum ook verplaats is met de monteur mee.Â
Nu werd dit mij gisteravond verteld en kon ik hier vanochtend om 8 uur achteraan, dan zou ik alsnog binnen 24 uur aangesloten zijn. Nu bel ik vanochtend om 8 uur, blijkt dit niet het geval te zijn en kan ik niet aangesloten worden, pas op 1 december….
Wat een belachelijke klanten service! Mishien ook een idee om voortaan te loggen, 5 gesprekken laten er ik heb nog steeds geen internet en word pas 1 december aangesloten…
Ik sta op het punt jullie zooi terug te sturen en een andere aanbieder te zoeken.
Mvg
Gijs
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineel