Beantwoord

oplossen haperende wifi

  • 21 January 2021
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb KPN internet met een maximale snelheid van 50Mbit/s. Bij gebruik van Teams en/of Skype werkt de verbinding vanuit een laptop soms te langzaam. Kan ik dit probleem met Super-wifi punten oplossen? Ik begrijp nl. niet dat als SuperWifi punten een snelheid bieden tot wel 1000Mbit/s dit het probleem oplost, gezien de verbinding met internet niet sneller is dan 50Mbit/s.

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 28 January 2021, 11:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een internet verbinding is zo snel als het traagste stukje waar die over heen loopt.

Als u problemen heeft met videobellen, dan kunt u het beste uw pc of laptop bekabeld aansluiten.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Marius55 en welkom hier op het forum :)

 

Allereerst excuses voor de late reactie; het is erg druk momenteel en berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst. Ik zie dat @Nick83 je vraag eigenlijk al heeft beantwoord inclusief een goede tip (bekabeld werken). Mocht dat geen optie zijn dan zou je nog eens aan de slag kunnen gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan kijken wat er eventueel nodig is. Als er een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, zal de Wi-Fi manager een gratis oplossing aanbieden in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Hopelijk kun je hier wat mee! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.