Beantwoord

opwaarderen direct online pakket

  • 20 August 2020
  • 7 reacties
  • 318 keer bekeken

Badge
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Ter overbrugging van de tijd tot mijn 4g aansluiting in het buitengebied, heb ik een direct online pakket ontvangen. Sinds vandaag werkt het telefonisch opwaarderen echter niet meer.

 

Tot vandaag belde ik 0800-0402 en dan vroeg het systeem of ik met 50 gb wilde verhogen. Na bevestiging was dat binnen 2 minuutjes gepiept. Vandaag weer drie keer gebeld. Elke keer gaf het systeem aan dat het opwaarderen was gelukt, maar de bevestigings sms en de gb’s blijven uit. Waarom lukt dat nu niet meer? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 August 2020, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @PBG, welkom! Geen idee waarom het nu niet lijkt te werken. Heb je de data (en bevestiging) inmiddels binnen? Zo niet, vul je forumprofiel in en reageer hier, dan vragen wij het voor je aan. 

Badge

Profiel is gevuld. Data nog niet ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @PBG Ik zie dat de opwaardering is gedaan. Je zult het vandaag nog ontvangen! 

Badge

Beste Bart, I know, maar waarom werkt het telefonisch opwaarderen (systeem stelt de vraag of je wil verhogen en twee minuten later ontvang je een sms plus gb’s) niet meer?

Dat is nog steeds onduidelijk . Ik heb namens jou een storingsformulier ingevuld. Een achterliggende afdeling zal het dan gaan analyseren.

 

Badge

Beste Erwin,

nog geen gb’s ontvangen…

Waarom is er bij jullie nou niemand die de voortgang monitort, die zich echt eigenaar maakt van dit probleem en ervoor zorgt dat het geregeld wordt?

Reputatie 7

Heb je de data inmiddels ontvangen, PBG? Op het moment dat wij/de klantenservice de data voor je aanvragen dan is dat als een melding richting de back office die het in het systeem invoert. Dergelijke melding wordt dan binnen 24 uur opgepakt, maar alleen op werkdagen. Dus er was een kans dat het nog op vrijdag verwerkt zou gaan worden, maar ik begrijp uit je bericht dat dit niet gelukt is. Heb je de data inmiddels wel?

Als het nog steeds niet bijgeschreven is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met het 097-nummer van de simkaart uit het noodpakket? Dan kijk ik of we dit hier sneller kunnen regelen.