Beantwoord

Opwaarderen noodpakket kpn

  • 8 November 2020
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik wil graag zsm ons noodpakket op laten waarderen ivm thuiswerken.

Al gebeld met de klantenservice maar die geven aan een formulier te sturen en deze hebben we nog steeds niet ontvangen. 

Opwaarderen rechtstreeks via de simkaart werd niet gedaan en dit werd vorige keer wel zo verteld en gedaan.

Kortom wij willen graag zsm een ophoging van de gb's.

Alvast bedankt, 

Groet Saskia

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 November 2020, 21:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Saskia HS!

Ik kijk graag voor je of ik het noodpakket op kan waarderen zodat jullie weer onbezorgd kunnen thuiswerken :slight_smile:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Goedenavond, 

Dat zou heel fijn zijn.

Ik heb het profiel ingevuld. 

Bedankt, groet Saskia

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Saskia HS!

Ik zie dat er eerder deze avond een aanvraag is gedaan voor extra tegoed, die aanvraag lijkt goed te zijn verwerkt en zal morgen worden opgepakt door een afdeling die extra data op jullie simkaartje kan zetten. Om het wachten daarop te overbruggen heb ik extra data toegevoegd aan het nummer dat eindigt op 113, degene waar dat nummer van is kan een hotspot (wifi netwerk) maken van zijn/haar mobiele telefoon en andere apparaten kunnen daar dan mee verbinden :slight_smile:

Helemaal super!

Hartstikke bedankt!

Groet Saskia 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan :blush: