Beantwoord

Opzeggen abonnement n.a.v. emigratie

  • 20 July 2021
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

Mijn ouders gaan emigreren naar het buitenland over enkele maanden. Volgens de website van KPN is er een arbeidscontract, uitschrijving gemeente of inschrijving studie nodig om KPN op te zeggen. Toevallig gaan mijn ouders met pensioen, hun zullen komende jaren nog wel ingeschreven staan bij de gemeente. Aangezien ze met pensioen zijn hoe kunnen hun het nu opzeggen als ze aan alle drie de documenten niet kunnen komen? 

 

Hoor het graag. Alvast bedankt!

Mvg. Douglas

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 July 2021, 09:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @PTdoggie13, welkom! Dit klinkt als een goed begin van het pensioen, deze emigratie! Ik zie inderdaad dat dat de benodigde gegevens zijn. Volgens mij zijn we hier vrij streng in. Dat zou betekenen dat het op de reguliere manier opgezegd moet worden. Dat kan via 0800-0402 en is dan met een maand opzegtermijn, mits je ouders contractvrij zijn. Als zij niet binnen contract zijn, kunnen ze het abonnement wellicht overdragen aan de nieuwe bewoner van hun huis, als deze er gaat komen?