Vraag

Opzeggen abonnement Tv en internet is na 3 maanden nog niet geregeld

  • 15 February 2021
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Sinds augustus zijn wij verhuisd naar een andere stad. Ruim voor die tijd doorgegeven aan KPN.  Toen ik kpn modem en dergelijke aansloot bleek het internet op het nieuwe adres niet te werken. Na 2 monteurs nog niet. Na 3 maanden met een Noodpakket te hebben gezeten en vele uurtjes met de klantenservice en loze beloftes over “knappe”koppen van Kpn die er bezig mee zijn en een “extern” bedrijf wat het in orde ging maken, hebben we het abonnement opgezegd. Dit leek in eerste instantie gelukt. Vriendelijke dame gaf aan dat het in orde was en we een retourdoos thuisgestuurd zouden krijgen en tevens een bevestiging over de mail van de opzegging. Nooit gebeurd en even later kwamen er gewoon weer facturen van een abonnement wat nooit gewerkt heeft op locatie. Na vele maanden bellen en gesprekken met servicebalie en onderling geschuif van afdeling migratie, na facturatie naar lions team. Kregen we in januari te horen dat de opzegging rond was en dat we ons geld zouden terugkrijgen. Dit moest alleen wel door een manager bevestigd worden omdat het meer dan 100euro is. Nu is het half februari en is er nog geen bevestiging, maar wel aanmaningen. 

Is er iemand bij KPN die onze casus kan oplossen? Wij zien het niet meer gebeuren en zijn er onderhand meer dan helemaal klaar mee. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Ianthe ,
Welkom op het forum. Naar aanleiding van de gegevens op je profiel heb ik je opgezocht. In het systeem zag ik dat er een klacht liep en daar vond ik het volgende. Update: Gereed - Taak uitgevoerd credit uitgevoerd. Klant gebeld en gesproken, heel blij dat het nu eindelijk is opgelost. Terugkoppeling naar R en M via mail dat het is opgelost.

Ik maak hier uit op dat het opgelost is:relaxed: klopt dat?

Hoi Denise,

We hebben vanmorgen €4 terug gestort gekregen. Dit terwijl we maanden het volle pond betaald hebben en al die tijd met een noodpakket gedraaid hebben. We zouden ook meer dan €100 euro terugkrijgen. Ik snap deze verrekening niet helemaal, is ook nergens terug te vinden in mijn KPN. We kregen deze week een doos voor het terugsturen van de spullen. Dat hebben we weken geleden al gedaan. 

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Ianthe,
Klopt, ik zie het staan inderdaad. Dit komt omdat er bedragen open stonden. Er stond in totaal een bedrag van 201,20 euro open. Dit komt doordat er meerdere facturen open stonden. Daarom is de vergoeding verrekend met jullie openstaande bedrag. De factuur die aangemaakt is voor de vergoeding zal ik je per mail nog een keer verzenden. Deze komt dan in je mailbox als '’ kopie factuur'’. De vergoeding was 205,23 euro. Dit betekend dat het wel klopt dat je 4 euro uitbetaald hebt gekregen. Verder wordt de doos automatisch verzonden vanuit het systeem bij een opheffing (kunnen we niet tegen houden, het systeem denkt alleen maar: ‘we willen onze spullen terug’).
Ik hoop dat dit duidelijkheid schept :relaxed: