Beantwoord

Opzeggen in verband met verhuizing

  • 29 May 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik woon niet meer op het adres waarvoor ik internet heb besteld en wil graag weten of ik het kan opschorten zodat de rekeningen niet oplopen of ik me moet afmelden voor internet

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 June 2020, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Sandra, welkom op het forum. 

We moeten eerst duidelijk krijgen of je wel of niet binnen een jaarcontract zit. Wanneer je nog wel binnen een jaarcontract zit zul je het abonnement mee moeten nemen naar je nieuwe adres als daar een aansluiting zit waarop we kunnen leveren. 

Zit je niet binnen een jaarcontract? Dan kan het abonnement worden opgezegd met een opzegtermijn van 1 maand. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook je nieuwe adres willen invullen? 

Ik hoor graag van je. 
 

Reputatie 7
Badge +24

Sandra, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â