Beantwoord

Opzeggen Telfort internet

  • 16 February 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement met nummer 1001068297 wijzigen, ik was klant bij telfort en ik ga verhuizen, dus internet en tv met alle extra’s gaan eruit. Alleen kan mijn account niet gevonden worden bij KPN. en Telfort bestaat niet meer. Dus hoe kan ik nu opzeggen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 February 2020, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Telfort bestaat nu nog. Dus gewoon contact met hen opnemen. 

Ik wil mijn abonnement met nummer 1001068297 wijzigen, ik was klant bij telfort en ik ga verhuizen, dus internet en tv met alle extra’s gaan eruit. Alleen kan mijn account niet gevonden worden bij KPN. en Telfort bestaat niet meer. Dus hoe kan ik nu opzeggen?

Telfort bestaat niet meer op papier. Het merk gaat verdwijnen voor thuis internet bestaat Telfort alleen nog voor de huidige klanten.

Je kan dit via Mijn Telfort doen of klik op deze link dan moet het ook goed komen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-of-bestelling-annuleren-formulier.htm#!/

 

Reputatie 7

Hoi @Mel Feldkamp, welkom op het KPN forum. Telfort bestaat inderdaad nog wel, op dit moment zijn alleen de mobiele abonnementen overgezet naar ons. Alle Thuispakketten, zoals jouw pakket, zijn nog bij Telfort. Als je de pagina van Galdor volgt, of jouw nummer invoert op deze pagina, zal Telfort contact met je kunnen opnemen voor de opzegging. Ook kan je zelf bellen met 0900-9596 (normaal tarief). Lukt het met die opties?