Beantwoord

Opzegging abonnement

  • 10 August 2020
  • 7 reacties
  • 330 keer bekeken

Beste,

Ik zeg hierbij per direct mijn abonnement voor "KPN Internet en TV Basis" voor klantnummer *******op. Ter verificatie: Het factuurkenmerk van de laatste factuur van 12 juli 2020 was ***********. De laatste vier cijfers van het rekeningnummer waarvan het geld wordt afgeschreven zijn **** . Ik ben op dit forum ingelogd met het account waaronder het abonnement valt.

Ik ben me ervan bewust dat jullie willen dat ik hiervoor bel. Ik doe dat niet. Ik ben de overeenkomst digitaal aangegaan. Dat betekent dat de overeenkomst digitaal opzeggen rechtsgeldig is. Ik heb eerst getracht jullie een email te sturen, maar dat blijkt onmogelijk. Ook via de website is opzeggen onmogelijk, aangezien jullie aangeven dat de opzegging pas gedaan wordt na een telefoongesprek. Dit zijn trucs uit de stal van https://darkpatterns.org

Dit bericht is een rechtsgeldige opzegging.

Als jullie weigeren de opzegging (die met dit bericht gedaan is) te effectueren, zal ik alle schade die dit met zich meebrengt op jullie verhalen. Dit bericht is onder deze URL gearchiveerd als bewijs dat de opzegging gedaan is: https://archive.is/HMN5S

Ik geef geen toestemming om telefonisch benaderd te worden over de opzegging.

Ik vraag jullie mijn persoonlijke gegevens te verwijderen zodra deze niet meer nodig zijn voor het opzeggen van mijn abonnement. Ik geef geen toestemming om mijn gegevens te verwerken voor de verkoop van (andere) producten van KPN (of partners). Voor zover ik deze toestemming eerder heb gegeven, trek ik deze toestemming in.

Ik ontvang graag binnen 5 werkdagen een bevestiging van deze opzegging.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 August 2020, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Opzegger 
 

Openbaar forum.
Je zou er beter aan doen om de info die je weggeeft in je profiel te zetten. Iedereen kan meelezen.

Er staat in het bericht enkel informatie die herleidbaar is voor KPN zodat het abonnement opgezegd kan worden. Deze informatie kan dus prima blijven staan.

Badge +19

Ach jee ik weet nu al wat voor soort topic dit gaat worden.

Reputatie 7
Badge +16

--

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Opzegger, welkom op het gebruikersforum van KPN! Vooral bedoeld om klanten elkaar te kunnen helpen en ondersteunen. De verschillende manieren om op te zeggen, vind je op onze website. Wij, moderators, zijn hier ook als klantenservice aanwezig. Wij zeggen geen abonnementen op. Daar hebben we een speciale afdeling voor. En ja, zij doen ook aan klantbehoud. Dit zijn geen trucjes, we willen simpelweg weten of we je kunnen behouden. Lijkt me niet onlogisch. Als jij echter op wil zeggen, dan kan dat natuurlijk. 

 

Voor wat betreft het opzeggen: ik zie dat dit inmiddels geregeld is en per 10 september gaat gebeuren. 

Ik wil op 30 oktober het abonnement 

digitenne en kleinzakelijk internet en tv basis opzeggen 

Badge +19

U kunt via het forum niet opzeggen. Bel 0800-0402 en het wordt geregeld.