Ik heb meer dan 2 weken geleden het formulier ingevuld om op te zeggen.
Nog niks van jullie kant vernomen.
Klantenservice in chat gehad en die gooide het gesprek gewoon dicht.. Dit kan toch niet
Beste antwoord door Stunnie90
Bekijk origineelIk heb meer dan 2 weken geleden het formulier ingevuld om op te zeggen.
Nog niks van jullie kant vernomen.
Klantenservice in chat gehad en die gooide het gesprek gewoon dicht.. Dit kan toch niet
Beste antwoord door Stunnie90
Bekijk origineelHoi, Stunnie90. Wat jammer dat je KPN wilt opzeggen.
Hoe de status is van je opzegging kan alleen een moderator nakijken. Daarvoor heeft deze wel wat gegevens nodig. Zou je deze in je forumprofiel willen invullen indien dat nog niet gebeurd is? Een moderator komt hier nog.
Vul i.i.g. je naam, postcode, huisnummer en klantnummer in. Daarna onderaan op Sla wijzigingen op klikken.
Hi Stunnie, welkom op het forum.
Uiteraard jammer om je te zien gaan. Ik zie wel dat er een opzegging is ingevoerd, 1 maart 2020. Herken je dit?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.