Beantwoord

Opzegging doorgegeven maar niet verwerkt

  • 28 January 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Ik heb meer dan 2 weken geleden het formulier ingevuld om op te zeggen.

Nog niks van jullie kant vernomen.

Klantenservice in chat gehad en die gooide het gesprek gewoon  dicht..  Dit kan toch niet 

 

icon

Beste antwoord door Stunnie90 30 January 2020, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, Stunnie90. Wat jammer dat je KPN wilt opzeggen.

Hoe de status is van  je opzegging kan alleen een moderator nakijken. Daarvoor heeft deze wel wat gegevens nodig. Zou je deze in je forumprofiel willen invullen indien dat nog niet gebeurd is? Een moderator komt hier nog.

Vul i.i.g. je naam, postcode, huisnummer en klantnummer in. Daarna onderaan op Sla wijzigingen op klikken.

Badge

Forumprofiel is aangepast

Reputatie 7
Badge +24

Hi Stunnie, welkom op het forum. 

Uiteraard jammer om je te zien gaan. Ik zie wel dat er een opzegging is ingevoerd, 1 maart 2020. Herken je dit? 

Badge

Hee Alex

 

 

Ja klopt vanmorgen eindelijk contact gehad met klantenservice  dankjewel

 

Reputatie 7
Badge +24

Eindelijk! Niets te danken, heb ook niets gedaan. :sweat_smile:

Je weet me wel te vinden hier mocht ik iets voor je kunnen doen.