Beantwoord

Opzegging niet verwerkt

  • 7 June 2020
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedendag!

 

Eind April heb ik kpn alles in 1 opgezegd met de einddatum 21-05-2020.

Ik heb een mail gehad dat alles in 1  per 21-05-2020 Beëindigd zou worden, tot op heden geen telefoontje of mailtje gehad!

Terwijl er in de mail stond dat er contact opgenomen zou worden en als ze mij niet te pakken konden krijgen de aansluiting 14 dagen na het laatste telefoontje opgezegd zou worden.

 

Ik vind dit zeer vervelend!

Het pakket moet eruit, aangezien ik niet meer op dat adres woon en voorlopig ook geen tv/internetaansluiting nodig ben…

 

Graag een reactie..

 

Met vriendelijke groet,

Monique

icon

Beste antwoord door Monique de Pruis 14 June 2020, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Monique, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Het mailtje met de bevestiging hiervan heb je ook nog begrijp ik?

Hallo Alex,

 

Heb het zelf al opgelost via de chat…

Het hele jammere is, dat er een opzegging gedaan wordt en bijna 2 maand later is de opzegging nog niet verwerkt…

Zo kun je wachten tot je een ons weegt dat er een keer een belletje komt zoals in de relpy mail wordt aangegeven..

Ben een uur van mijn leven kwijt door zolang in de wacht gezet te worden🤣 Maar het is opgelost!

 

Fijne Zondag!

 

Groet,

Monique

Reputatie 7
Badge +24

Dat is fijn om te lezen, ondanks dat het zolang heeft moeten duren. Voor de duidelijkheid: het is nu opgezegd met terugwerkende kracht vanaf 21 mei? Ik vraag om er zeker van te zijn dat je niet onterecht kosten maakt. 

Ook een fijne zondag gewenst. 

Ja hoor, met terug werkende kracht!

Reputatie 7
Badge +24

Top. Dan is het opgelost!