Opzegging van thuis abonnement is niet goed gegaan

  • 23 April 2024
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

Op 1 maart telefonisch opgezegd per 1 april ivm opzegtermijn. 

Doos voor het retour zenden keurig ontvangen.

Maar factureren gaat gewoon door en geen bevestigings mail tot op heden ontvangen!

 

Wij zitten nu buiten Europa en kunnen alleen via WhatsApp bellen ipv normaal.

 

Graag hulp daar dit via de App of Website gewoon onmogelijk is!


12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ErwinDamen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het opzeggen van het abonnement niet in één keer is gelukt en toch nog een factuur hebt ontvangen. Heb je wel een bevestiging ontvangen van deze opzegging? 

Hallo Vikash,

 

Nee geen opzegging ontvangen, wel de doos om het Modem terug te sturen en nu wordt er gezegt dat ze inderdaad een melding hebben op 1 maart dat er contact is geweest.

 

Men gooit het nu op emigreren en dat daar stukken voor ingeleverd moeten worden.

Het betreft een gewone reguliere opzegging met 1 maand opzegtermijn. 

Mijn partner verhuisd over een paar maanden voor een tijd naar het buitenland en ik ga een tijd op mijn schip wonen. We hebben al lang geen vaste aansluiting nodig.

Onze beide mobiele nummers blijven ook gewoon actief.

Gisteren heeft KPN het bedrag afgeschreven van mijn rekening en ik heb dit direct gestorneerd.

 

Only a pizza that I ordered myself makes me happy....not every pizza!

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om een abonnement te beëindigen maar ik kan wel nakijken wat ik hierover terug kan vinden in onze systemen.  

Heb het ingevuld.

Dank voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +21

@ErwinDamen Heb je onderaan op jouw KPN forum profiel wel op “sla wijzigingen op” geklikt? Ik kom nog geen gegevens van jou tegen in het KPN Forum profiel?

Dat heb ik wel gedaan.

 

Zal het nogmaals doen

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Het thuis abonnement wordt per 23 mei 2024 beëindigd. Dit is later dan afgesproken. Daarom wordt er nog een bedrag gecrediteerd op de slotfactuur die je nog gaat ontvangen. 

Beste Vikash,

 

Wij hebben alles netjes op tijd gedaan. 

Opgezegd was er per 1 april.

KPN is in gebreken gebleven, niet wij! Maar we zouden wel voor hun fouten morten betalen, dat is de omgekeerde wereld!

Ik ga niet langer betalen als dat wij gebruik maken van deze service. Daarom heb ik de afschrijving dan ook gestorneerd! 

Sterker nog, ik moet het teveel betaalde bedrag van 1 t/m 21 april terug krijgen.

Nu is er bij mijn partner op haar mailadres een herinnering voor de niet betaalde factuur binnen gekomen. Die gaan wij dan ook niet betalen.

De crediteurenadministratie is beter georganiseerd als de klantenservice!

 

Groetjes Erwin

Door te storneren en niet te betalen maak je het jezelf alleen maar moeilijker @ErwinDamen 

Heb je de reactie van @Vikash van KPN niet goed gelezen? Je wordt hiervoor gecompenseerd.

 

 

Beste N.N.

 

Als je de reactie van Vikash gied leest, staat daar dat het abonnement per 23 mei beëindigd wordt. 

DDaarklopt dus niets van het moet zoals duidelijk aangegeven is oer 1 april beëindigd worden.

Dus is er geen sprake van compensatie.

Kpn heeft de opzegging eigenhandig niet doorgevoerd zonder verder navraag omdat men ineens praat over emigratie. 

Ik blijf gewoon in Nederland. 

Reputatie 7
Badge +21

@ErwinDamen Het thuis abonnement wordt per 23 mei 2024 beëindigd, maar er staat een notitie in onze systemen dat je het per 1 april had willen opzeggen. Op de slotfactuur (die je nog ontvangt) worden alle bedragen na 1 april gecrediteerd. Als dit niet het geval is hoor ik het graag, dan help ik je daarin verder. Onze excuses voor het ongemak😓

Dank je voor jouw inspanning Vikash!

Reageer