Beantwoord

Orderbevestiging niet ontvangen

  • 16 October 2020
  • 11 reacties
  • 232 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb maandag 12 oktober een bestelling gedaan via internet voor een pakket met internet en tv.

Ik heb een mail ontvangen dat ik een orderbevestiging zou krijgen, maar vandaag vrijdag 16 oktober heb ik deze nog steeds niet gekregen. Ook niet in mijn spam mail.

Graag hoor ik wat er mis is gegaan.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 October 2020, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Bianca1282, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Heb je de bevestiging inmiddels al wel ontvangen? Mocht dat onverhoopt nog niet het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Hoi Ron,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Bianca

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik ben mijn systemen ingedoken en ik heb de bevestiging naar je gemaild. Laat je weten of je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag!

Dank je wel Ron! Ik heb de bevestiging ontvangen.

Nu zou ik 21 oktober het pakket ontvangen van KPN. Maar inmiddels 22 oktober en niets ontvangen. Ook geen bericht of mail.

Ik hoor graag hoe nu verder.

Met vriendelijke groet,

Bianca

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de terugkoppeling. Dat is inderdaad wel erg vreemd zeg. Ik ben direct mijn systemen ingedoken en ik zie inderdaad dat de bestelling niet doorgelopen is. Ik heb mijn collega's van de technische dienst gevraagd om hier verder naar te kijken. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij je! Mijn excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Bianca1282, ik heb dit topic overgenomen van Ron. We hebben intussen een terugkoppeling van mijn collega's van de technische dienst. Zij kunnen helaas niet verklaren hoe dit in elkaar steekt. Daarom heb ik nu de situatie bij een andere afdeling neergelegd, zodra ik hier een terugkoppeling op krijg, hoor je meer van mij.

Ik heb gisteren 45 minuten aan de lijn gezeten. Het is nu opnieuw aangevraagd, omdat ze er niet uitkomen.

Ik hoop dat het nu eindelijk gaat lukken, want meer dan 2 weken op je internet en tv wachten is helemaal niks. 

Niet echt goede reclame voor een nieuwe klant :(

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de terugkoppeling. Dit is zeker geen goed begin van onze relatie, @Bianca1282. Dit is ook eigenlijk niet wat je van ons mag verwachten. Hopelijk loopt de nieuwe bestelling wel goed door!

Ik hoop dat de andere afdeling ook kan achterhalen wat er met de eerste bestelling is gebeurd, alleen al om te voorkomen dat jij straks met dubbele kosten zit. Ik houd dit voor je in de gaten.

Heel graag. Want daar zitten we na dit alles zeker niet op te wachten. Inmiddels al bijna 3 weken zonder internet :(

Zou eerder korting moeten zijn, dan dubbele kosten ;)

 

Reputatie 7
Badge +17

Daar ben ik weer met een update. Mijn collega's hebben geen verklaring gegeven waarom de eerste bestelling niet goed doorliep, maar hebben er direct voor gezorgd dat de bestelling alsnog doorloopt. Ik zie dat mijn collega's van de Back Office deze bestelling weer onderschept hebben. Zij hebben de dubbele bestelling geannuleerd, zodat je in ieder geval geen dubbele kosten hebt.

De bestelling die je op 27 oktober hebt geplaatst, loopt nog steeds goed door. Naar verwachting zullen jouw diensten morgen geleverd worden.

Als je mij een berichtje stuurt wanneer jouw diensten actief zijn, wil ik graag samen met jou naar een compensatie kijken, want die lijkt me hier inderdaad wel op z'n plaatst. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!