Beantwoord

Oriƫnteren nieuw contract

  • 2 August 2020
  • 15 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik had afgesproken met KPN dat ik elk jaar een seintje zou krijgen als het contract afloopt en ik dan een nieuwe deal zou kunnen maken.

natuurlijk laten ze niets van zich horen

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 August 2020, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Hallo @mb de vosĀ , je contract loopt ook niet af, na je verplichte contract van 1 of 2 jaar gaatĀ het contract automatisch over in een contract voor onbepaalde tijd, met dien verstande dat je dan maandelijks op kunt zeggen.

Je kunt kunt zelf wel een ā€˜wekkerā€™ instellen bij KPN zodat je van KPN een seintje krijgt, maar dat doen ze dus niet uit zichzelf.

Ā 

Ik had afgesproken met KPN , per mail

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @mb de vos, welkom en excuses voor de late reactie! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Er is contact geweest enĀ vervolgens is helemaal niets geregeld of opgelost

geen teruggave van teveel betaalde bedragen

wat voor een bestanden moeten screenshots zijn?

Ā 

Marcia?

Hoi @mb de vosĀ ,

Dit is een forum, geen chat.
Achteraan aansluiten dus. :wink:
Niet helemaal achteraan, maar toch.

Ok , hier zitten dus allerlei figuren op die het fijn vinden om zich ergens mee te bemoeien zonder dat het enige nut heeft?Ā Kan iemand mij dan vertellen hoe ik wel contact krijg met KPN en ze wel gaan reageren?

Dank

Hallo @mb de vosĀ , dan kun je het beste even bellen, 0800 0402, of chatten.

Ā 

Hoi @mb de vosĀ 

Openbaar forum. Dus zoals @JanDĀ schrijft bellen of chatten.

Anders kunnen mensen reageren.Ā En zoals ik gelezen heb bent u daar niet van gediend.

Nog een fijne dag

Of de telefoon wordt niet opgenomen of ik word doorverbonden waarna vervolgens de verbinding wordt verbroken. Ik mag hier niet chatten begrijp ik , hoe dan wel?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo! Ik ben er wel. Maar dit is geen chat, maar een gebruikersforum. Ik ben dus met meerdere klanten in gesprek en het is geen Ć©Ć©n op Ć©Ć©n chat. Wat kan ik op dit moment nog voor jou betekenen? We verlengen de vaste diensten niet en ik kan daarin dus ook geen korting aanbieden. We hebben alleen korting in vorm van een welkomstactie voor nieuwe klanten. Als je wilt overstappen naar Hussel, dan kan dat. In dat geval kan je zelf gemakkelijk via MijnKPN zien wat de mogelijkheden zijn. Mocht ik daarin nog iets voor je kunnen doen, laat het dan ook gerust weten.

Of de telefoon wordt niet opgenomen of ik word doorverbonden waarna vervolgens de verbinding wordt verbroken. Ik mag hier niet chatten begrijp ik , hoe dan wel?

Hallo @mb de vosĀ , je mag bij KPN wel chatten, daar is de chatfunctie voor, alleen dit forum heeft geen chatfunctie, hierĀ word je op volgorde van binnenkomst door de moderatoren geholpen.

Ā 

Ā 

Het is inderdaad gelukt om iemand te spreken.
Die haalt mij dan vervolgens over om een en ander op te lossen met de belofte dat het allemaal geregeld gaat worden maar dat moet iemand anders doen en die zal dan contact met mij opnemen.

Gebeurt inderdaad maar diegene weet niet waar het over gaat en eindigt met :ik ga het voor u uitzoeken om vervolgens nooit meer iets te horen.

Pappen en nathouden met een uiterst vriendelijke toon.

Ā 

Admin: bericht verplaatst naar eigen topic