Beantwoord

Oud abonnement duurder dan een nieuw abonnement

  • 30 January 2022
  • 7 reacties
  • 1090 keer bekeken

Hoe kan het nu zo zijn dat ik al jaren klant bent bij kpn en nu meer betaald dan een nieuwe klant? En dan komt dat niet door de drie maanden gratis.

ik heb nu 100mb/s en als ik dat verhoog naar 200 of 500 mb/s betaal ik meer dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit voor 1000 mb/s.  Is dit nu wat ze noemen klantenbinding? Elk jaar een prijs verhoging maar geen beter abonnement en meer betalen dan nieuwe klanten?

kpn geef mij nu een één reden om mijn abonnement niet op te zeggen? Ik vindt dit niet netjes en voel mij gewoon opgelicht. 
 

groeten en ik zal komende week bellen.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 January 2022, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft nog een oud abonnement denk ik. U kunt dit omzetten naar een nieuw Hussel abonnement. Dan betaalt u precies hetzelfde als wat een nieuwe klant betaald na het eerste jaar.

Welk abonnement heeft u nu? En wat betaald u daarvoor? 

Is dat nieuwe abbonement dan bij KPN? Legt u de situatie is uit? Als je een oud abbonement hebt dan zijn er ook andere voorwaarden. Nu heeft KPN alleen Hussel en dat heeft voor en nadelen.

Reputatie 6
Badge +6

Zoek eens op wat oplichting daadwerkelijk inhoudt voordat je met zulke beschuldigingen gaat strooien. Ik weet dat nuance langzaam aan het uitsterven is maar blijf me er toch wel over verbazen. Ooit gehoord van eigen verantwoordelijkheid als klant? 

Reputatie 7
Badge +24

Ooit gehoord van eigen verantwoordelijkheid als klant? 

Ik betaal nu ook een paar euro per maand meer dan bij een Hussel abonnement. Dat weet ik, is al maanden zo. Maar ik ben er heel eenvoudig nog niet aan toegekomen om dat om te zetten.

Reputatie 6
Badge +6

Gelukkig heb jij in ieder geval niet het gevoel dat je wordt opgelicht @Nick83 😅

Reputatie 7
Badge +24

Gelukkig heb jij in ieder geval niet het gevoel dat je wordt opgelicht @Nick83 😅

Nee... 😁

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mvg1966 ,

Je bent zelf verantwoordelijk voor de keuze van jouw abonnement. KPN zet je niet zelf over naar de voor jou meest gunstige vorm. Simpelweg omdat iedereen andere eisen stelt aan zijn abonnement.  

Via Mijn KPN of bv via 0800-0402 kun je heel eenvoudig jouw abonnement omzetten naar het huidige KPN Hussel. Je betaalt dan de prijzen uit onderstaand schema. 

Ik ben zelf ook nog niet zolang geleden overgestapt van een ouder abonnement naar KPN Hussel en dat leverde mij een besparing op van ongeveer twee euro in de maand. Kijk wel even goed naar de verschillen met je huidige abonnement. Bij sommige oude abonnementen heb je bv een gratis ESPN-pakket. Dat heb je bij KPN Hussel niet. Sinds kort heb je wel gratis het pluspakket als je ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN. Dat staat nog niet in het schema hieronder. En lees ESPN voor Fox Sports :