Vraag

Oud modem omruilen

  • 22 February 2021
  • 3 reacties
  • 192 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb een modem uit de jaren 80e deze is nog van Telfort geweest. Er zit een extreem grote stekker aan wat heel hinderlijk is want het stekkerdoos past hierdoor niet onder de tv-meubel.
Tevens is wifi geregeld traag of even weg. Ik wil graag een nieuw modem! 
Heel vervelend dat dit via een forum moet en ik niet gewoon even een bericht kan sturen rechtstreeks naar de klantenservice. 
Ik hoop snel te horen hoe ik aan een nieuw modem kan komen. En nee ik wil geen stappenplan volgen. 

Mvg 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Harlingen0517 

Je kan de KPN klantenservice bellen via 0800 0402 (gratis nummer).

Als jouw modem niet meer aan de hedendaagse eisen voldoet zal KPN het modem omruilen. Geef het wel duidelijk aan als je een gemigreerde Telfort klant bent, omdat de achterliggende techniek nog verschilt.

Badge +19

U kunt gewoon bellen. 0800-0402. Tegen de computer die u aan de aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken en dan vertel u het verhaal. 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Harlingen0517 

Je kan de KPN klantenservice bellen via 0800 0402 (gratis nummer).

Als jouw modem niet meer aan de hedendaagse eisen voldoet zal KPN het modem omruilen. Geef het wel duidelijk aan als je een gemigreerde Telfort klant bent, omdat de achterliggende techniek nog verschilt.

En als het echt eentje is uit de jaren 80, dan kan het ook via onze website omgeruild worden.