Oud pakket aanpassen naar nieuwe versie met Spotify Family

  • 27 August 2019
  • 9 reacties
  • 88 keer bekeken

Alex_P, ook ik heb deze situatie, oud abo en wil naar spotify family. Graag jouw hulp om dit voor elkaar te krijgen

Ben

Admin: Nieuw topic aangemaakt naar aanleiding van de post in dit topic.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ben, welkom bij ons.

Ik heb dit ook voor jou nagekeken en het zou dan als hieronder uit komen te zien. Als de snelheid 100/100 niet belangrijk is kun je die ook laten vervallen, standaard wordt 100/10.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @BenGf

Ik heb even naar die afbeelding gekeken, en dan zal je met Spotify Family € 4,62 p.m. omhoog gaan = € 4,62 x 12 = € 55,44 p.j. en ik zie dat je Spotify Premium Gratis hebt, ik zal het wel weten.
Ik zou het mooi zo laten, nu betaal je € 77,86 per maand, anders met een nieuw abonnement € 82,48 per maand. 😉

Waarom wil je Spotify Family? 🤔
We zitten met 3 mensen op een Spotify account en dan kom je elkaar regelmatig tegen en werkt het bij de 2e en 3e gebruiker niet.
Als ik overstap ben ik nog 5eu meer kwijt en dat is ook de meerprijs van Family. Komt ook nog bij dat ik bij afsluiten van een nieuw jaar contract ik 6mnd lang korting krijg twv ong 150eu.
Klopt toch Alex? Dan graag jouw assistentie om het om te zetten.
Reputatie 7
Badge +22
We zitten met 3 mensen op een Spotify account en dan kom je elkaar regelmatig tegen en werkt het bij de 2e en 3e gebruiker niet.
Als ik overstap ben ik nog 5eu meer kwijt en dat is ook de meerprijs van Family. Komt ook nog bij dat ik bij afsluiten van een nieuw jaar contract ik 6mnd lang korting krijg twv ong 150eu.
Klopt toch Alex? Dan graag jouw assistentie om het om te zetten.

Dan begrijp ik jou verhaal. 😉 Bedankt voor je terugkoppeling. En hopelijk krijg je nog extra info van @Alex_P.
Reputatie 7
Badge +24
We zitten met 3 mensen op een Spotify account en dan kom je elkaar regelmatig tegen en werkt het bij de 2e en 3e gebruiker niet.
Als ik overstap ben ik nog 5eu meer kwijt en dat is ook de meerprijs van Family. Komt ook nog bij dat ik bij afsluiten van een nieuw jaar contract ik 6mnd lang korting krijg twv ong 150eu.
Klopt toch Alex? Dan graag jouw assistentie om het om te zetten.


Nee, ik wil benadrukken dat dit al een tijdje niet meer wordt gedaan, deze zijn voorbehouden om klanten te verwelkomen. Wel is het zo dat je nu geen jaarcontract krijgt.
Reputatie 7
Badge +22

We zitten met 3 mensen op een Spotify account en dan kom je elkaar regelmatig tegen en werkt het bij de 2e en 3e gebruiker niet.
Als ik overstap ben ik nog 5eu meer kwijt en dat is ook de meerprijs van Family. Komt ook nog bij dat ik bij afsluiten van een nieuw jaar contract ik 6mnd lang korting krijg twv ong 150eu.
Klopt toch Alex? Dan graag jouw assistentie om het om te zetten.
Nee, ik wil benadrukken dat dit al een tijdje niet meer wordt gedaan, deze zijn voorbehouden om klanten te verwelkomen. Wel is het zo dat je nu geen jaarcontract krijgt.

Ik blijf het raar vinden dat bestaande klanten geen korting meer krijgen @Alex_P, maar daar kun jij dan niks aan doen. Hoop wel dat @BenGf veel plezier krijgt van Spotify Family. 😉
Mee eens met Dennis met de aanvulling dat Alex in een eerder soortgelijk geval op dit forum juist deze 6 mnd korting heeft genoemd. Daarnaast zie ik op de kpn site nog steeds deze 6mnd korting actie vermeld.
Zal toch niet zo zijn dat ik na jaren klant, nu eerst mijn abo moet opzeggen om die korting te ontvangen?
Reputatie 7
Badge +24
Ja, dat moet je wel. En dan ook eerst nog ff een jaartje bij een andere provider...
Reputatie 7
Badge +24
Helaas kan ik hier niets anders van maken. In het verleden werd het gedaan en nu niet meer.

Ja, dat moet je wel. En dan ook eerst nog ff een jaartje bij een andere provider...