Beantwoord

Oude facturen

  • 3 February 2019
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Kan iemand mij de factuur van januari 2018 toesturen. Het overzicht gaat niet verder terug dan februari 2018. bvd.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 February 2019, 21:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi H N, welkom hier. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
volgens mij zijn alle relevante gegevens ingevuld in mijn profiel?! of zie ik iets over het hoofd?
Reputatie 7
Badge +24
Heb je wel op Opslaan geklikt onderaan? Ik zie namelijk geen gegevens in je profiel.
Dacht dat je profiel in mijn kpn bedoelde maar blijkbaar het profiel hier.....volgens mij alle relevante vragen ingevuld nu dus hoop dat je me kunt helpen aan de factuur.
Reputatie 7
Badge +24
H N, ontzettend sorry. Ik heb je berichtje helemaal over het hoofd gezien. Volgens mij heeft een collega de facturen al gestuurd, voor de zekerheid heb ik ze ook nog even naar je gemaild. Zowel van je diensten thuis als je mobiel. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen en nogmaals mijn excuses voor mijn trage reactie.