Vraag

Oude website verwijderen lukt niet

  • 25 October 2021
  • 9 reacties
  • 70 keer bekeken

oude niet meer gebruikte site verwijderen

 

Tai Chi Tao en Qi Gong Bemmel Gendt Huissen Lingewaard ...

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @chiflow, die website offline halen kan ik voor je doen. Zou je jouw profiel in willen vullen en mij hier even een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag. 

hoe kan ik nog een site van planet verwijderen. tijdens overgang naar kpn heb ik niet de kans gehad om het op te heffen.

Het gaat om deze site:  http://home.planet.nl/~verw0636/



Admin: verplaatst naar eigen topic i.v.m. dubbel

Reputatie 7
Badge +19

De website offline halen kan ik voor je doen. Zou je jouw profiel in willen vullen en mij hier even een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag @chiflow 

Hallo,

@Jeroen_dB 
Ik zit met hetzelfde probleem, een oude planet/kpn website verwijderen. Kunt u mij helpen dit te doen?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Geert

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan je inderdaad helpen @Geert68. Als jij jouw forumprofiel invult en dan even reactie geeft hier in het topic? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Hallo Jeroen,
Bedankt voor je reactie. Ik hou de oude website nog even in de lucht, want deze komt nu op 1 in google, en bevat een verwijzing naar mijn nieuwe site. Zodra die nieuwe site ook hoog in google staat zal ik je opniew contacteren om de oude site alsnog te verwijderen.
Met vriendelijke groeten,
Geert

Reputatie 7
Badge +19

Helemaal prima @Geert68

Hallo Jeroen, het moment is daar om mijn oude website door jou te laten verwijderen. Ik vul zo meteen het forumprofiel in.
Bedankt voor je hulp,
Geert

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Geert68, de website is voor je offline gehaald!