Beantwoord

Overgang Kpn naar Tmobile

  • 22 January 2021
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Vandaag (22-01) start mijn Tmobile thuis abonnement en neemt Tmobile de services van KPN over. Tijdens mijn werk valt nu ineens mijn internet uit, terwijl officieel mijn abonnement nog tot 06-02 liep. Ik heb niet gekozen voor een overgang op die datum, zodat ik geen problemen zou krijgen met internet en ik dus gewoon kon blijven werken.

 

Nu heeft KPN het netwerk alsnog gestopt en zit ik te wachten op de Tmobile monteur. 
 

Waarom kan KPN niet de verbinding stoppen nádat ik de aansluiting van Tmobile heb gehad?

icon

Beste antwoord door wjb 22 January 2021, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Er kan maar één operator actief zijn op jouw aansluiting. Als dus overeengekomen is dat vandaag T-Mobile actief gaat worden dan zal KPN dus ook vandaag eerst afgekoppeld moeten worden. Dat is dus wat nu gebeurd is.

Er kan maar één operator actief zijn op jouw aansluiting. Als dus overeengekomen is dat vandaag T-Mobile actief gaat worden dan zal KPN dus ook vandaag eerst afgekoppeld moeten worden. Dat is dus wat nu gebeurd is.

Thanks! Dat verklaart een hoop.