Beantwoord

overgang oxxio naar kpn. Moet ik zelf nog iets doen?

  • 9 October 2021
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo KPN medewerker,

 

Blijkbaar is mijn abbonnement  kpn via Oxxio, overgegaan naar Kpn via Kpn.

 

Kun je me uitleggen of ik iets aan de instellingen moet doen van mijn ontvangbox?

 

Het is aardig van julie om mij mij deze reclamefolder te sturen, maar er staat weinig  nuttige informatie, en ik word ook niet blij van een gratis sportzender. 

Bah  daar kijk ik nooit naar  en probeer dat juist fanatiek te vermijden!

Hebben niets anders in de aanbieding, valt mij tegen  we leven in een samenleving met verschillende smaken en voorkeuren gelukkig zijn er veel mensen die niks met die sportterreur te maken willen hebben,  of zijn dat niet de klanten die kon zoekt?

 

Ik begrijp dat de facturatie   verandert is, maar daar maken julie geen melding van in deze welkomst mail, kun je me informeren

Ik hoor het graag  of er ook andere veranderingen, voorwaardem zijn  

Heb ik ergens iets gemist over accoord gaan met nieuwe voorwaarden?

 

Vriendelijke groet  

 

Derk Bulthuis


 

Sent from my iPad

 

On 7 Oct 2021, at 17:55, KPN <campagne@kpn.com> wrote:
 
 
KPN

webversion  Bekijk in de browser.

 
 
 

Beste meneer Bulthuis,

 
  We hopen dat je je snel thuis voelt bij ons. In deze e-mail ontdek je de gratis diensten en extra's die je van ons krijgt.  
 

Ontdek KPN

 
 
 
 

Kadootje van KPN!

 
 

We verwennen onze klanten graag met wat extra’s. Het hele jaar door! Geniet nu 1 jaar lang gratis van ESPN Compleet. Daarmee kijk je live voetbal en nog vele andere topsporten op 4 zenders. 

 
 
 

Bekijk je kadootje

 
 
 
 
 
 

Ontdek de MijnKPN app

 
 

Daarin zie je in 1 oogopslag je facturen, kun je kadootjes ophalen en kun je makkelijk je persoonlijke gegevens aanpassen. Superhandig dus!

 
 
 

Download de gratis app

 
 
 
 
 
 

Haal alles uit je wifi

 
 

Met de vernieuwde Wifi Manager zie je makkelijk en snel of je wifi op z'n best is. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken.

 
 
 

Naar de Wifi Manager

 
 
 
 
 
 

Gratis e-mailaccounts

 
 

Je krijgt maar liefst 6 gratis e-mailaccounts bij KPN mail. Je voegt de accounts eenvoudig toe via MijnKPN.

 
 
 

E-mailaccount aanmaken

 
 
 
 
 
 

We houden je op de hoogte

 
 

Vanaf nu ontvang je onze maandelijkse nieuwsbrief, tips, aanbiedingen en kadootjes van KPN. Wil je deze niet ontvangen? Afmelden kan met 1 druk op de knop in iedere e-mail die je van ons krijgt of via je profiel in MijnKPN.

 
 
 

Naar MijnKPN

 
 
 
 
 
 

Heb je nog vragen?

We staan graag voor je klaar in 1 van onze winkels. De dichtsbijzijnde vind je hier. Jouw klantnummer is 4xxxxxxxxx De antwoorden op andere meestgestelde vragen hebben we voor je op een rijtje gezet. Ook kun je ons elke dag gratis bellen van 08.00 tot 22.00 uur op 0800-0402.

 

Naar vragen en antwoorden ➜

 
 
 
 
 

Geeft deze e-mail voldoende informatie?

 
Jazeker   nefatief
 
 

KPN B.V. - Postbus 25110 - 3001 HC Rotterdam - KvKnr. 27124701

icon

Beste antwoord door Hanna_ 10 October 2021, 20:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Derk Bulthuis ,heb je ook een nieuw modem ontvangen?Oxxio werkt namelijk waarschijnlijk met telfort firmware.Een monteursreset kan ook helpen maar dat zou dan in de mail moeten staat lijkt me.

En haal je telefoonnummer weg!dit is een forum dat voor elke nederlander zichtbaar is!Geen chat!

Reputatie 5
Badge +5

@Derk Bulthuis

De overgang van Oxxio naar KPN is ruim van te voren aangekondigd en ook duidelijk uitgelegd in diverse mails en brieven. Je hoeft zelf niets te doen. Alles blijft gewoon werken. 

Overigens staat je klantnummer nu open en bloot op internet.

 

Reputatie 5
Badge +5

Hier staat alles uitgelegd

@JanBar ,Maakte oxxio dan ook gebruik van kpn firmware?Ik dacht nameiijk dat ze telfort firmware gebruikten.

Reputatie 5
Badge +5

@martijn197108

Dat klopt inderdaad. Zelfde firmware als Telfort. De technische overgang volgt waarschijnlijk later.

Reputatie 7
Badge +13

@Derk Bulthuis

De overgang van Oxxio naar KPN is ruim van te voren aangekondigd en ook duidelijk uitgelegd in diverse mails en brieven. Je hoeft zelf niets te doen. Alles blijft gewoon werken. 

Overigens staat je klantnummer nu open en bloot op internet.

 

Hoi @Derk Bulthuis, neem vooral een kijkje in het door @JanBar gelinkte topic.