Overgang Telfort-KPN

  • 15 August 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

De omzetting van Telfort naar KPN is achter de rug en kan er nu op terugkijken.
Wat me goed bevallen is, is de monteur aan huis: vaardig, beleefd, snel.
De nadelen echter worden ook duidelijk:
-analoge tv verdwenen, wat vooral vervelend is voor toestel nr 2 en evt 3 in huis: een extra aansluiting kan pas na levering van de eerste bestelling bijbesteld worden, en is duur. Heb het nu opgelost met Google Chrome, extra kosten en minder gebruiksvriendelijk.
-de Experia box is qua WIFI echt zwak, moest dus weer draadloze wifiversterkers kopen om naar het oude niveau terug te keren. Kosten ook weer 170 euri.

4 reacties

Weet je zeker dat je al KPN klant bent? Al ben je omgezet voorlopig zijn we nog Telfort klant.
Formeel heb je gelijk denk ik, maar het is een bedrijf toch? En die experia box is toch echt KPN gelabeld
Klopt het is één bedrijf de mobiele provider tak en internet en tv tak staat echt nog los van de provider KPN.
Enkel de prepaid klanten zijn nu vol KPN klant.

Geen problemen verder begrijp ik de Guidion monteurs stellen nog wel eens teleur.
Formeel heb je gelijk denk ik, maar het is een bedrijf toch? En die experia box is toch echt KPN gelabeld
Hallo @Hylkeo , juridisch gezien zijn het nog 2 bedrijven, als je oude glasvezelaansluiting van Telfort is omgezet naar de nieuwe glasvezelaansluiting ben en blijf je nog steeds klant van Telfort.
Voor vragen en opmerkingen kun je daarom het beste terecht op het Telfort-forum.
De Telfort-klanten worden t.z.t. vanzelf KPN-klant.

Reageer