Beantwoord

Overgestapt naar KPN maar de gratis tv nog niet ontvangen, ook dubbele facturen

  • 30 June 2022
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Allereerst zijn we akkoord gegaan met de overstap met de volgende redenen die de doorslag heeft gegeven er zou een Philips televisie worden geleverd met amberlight hier niets meer verder van gehoord ik heb niet eens een bevestinging ontvangen als tweede zou er geen activatiekosten berekend gaan worden nu krijg ik er twee om het te betalen zowel internet thuis als voor mijn mobiel een totaal dus van € 50,00 aan activatiekosten.

Tot slot zouden wij geen dubbele facturen ontvangen zowel van de oude provider als de nieuwe ook nu krijg ik facturen binnen van Ziggo alsmede van KPN dus dit klopt dus ook niet.

Als KPN niet zijn afspraken zou kunnen nakomen blijven zij in gebreken, tenzij de beloftes alsnog worden nagekomen zou ik graag hier middels e-mail een bevestiging van willen ontvangen.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 July 2022, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

De tv wordt pas na activate en de wettelijke bedenktijd verstuurd. Staat er in de bevestigingsmail dat u een tv heeft gekozen. Ook moet er iets staan over kosten m.b.t. aansluiting of dat er korting op gegeven gaat worden.

 

Verder krijgt u een correctiefactor van ziggo als het goed is. Ik betaal namelijk bij kpn vooruit en als je stopt, krijg je een maand later een factuur met correctie.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @AlidavanHal en welkom op het forum! 

De tv wordt pas na activate en de wettelijke bedenktijd verstuurd. Staat er in de bevestigingsmail dat u een tv heeft gekozen. Ook moet er iets staan over kosten m.b.t. aansluiting of dat er korting op gegeven gaat worden.

Verder krijgt u een correctiefactor van ziggo als het goed is. Ik betaal namelijk bij kpn vooruit en als je stopt, krijg je een maand later een factuur met correctie.

Dit klopt als een bus, naast dat de TV na 1 werkdag verstuurd wordt zodra je verbinding geactiveerd is. Je ontvangt binnen 1 werkdag dan een mail met de Track & Trace. Controleer wel erg goed of de Smart TV ook op je bestelbevestiging staat, en kijk daarop ook of de overstapservice erop aangegeven is. Zo ja, dan zeggen wij Ziggo voor je op en geldt voor de rest wat Jeroen al aangaf. 🙂