Vraag

overstap

  • 17 December 2019
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo ik heb sinds een maand de kpn hussle abbonement genomen, hiervoor had ik een abbonement bij budget in 1 voorheen NLE.

Ik kan me niet herinneren of de overstapervice nou automatisch geregeld wordt door kpn of dat ik  dus zelf het contract moet beeindigen of dat kpn dat al heeft gedaan .

Mijn contract loopt nog tot maart 2020.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Alhambra Fijn dat je ons Forum gevonden hebt! 

Goed om te horen dat je kiest voor een abonnement bij KPN. Als ik het goed begrijp wil je weten of de overstapservice goed gaat bij jou, klopt dit? Als je voor de overstapservice hebt gekozen dan zou dit in de orderbevestiging staan. In dat geval zeggen wij het abonnement voor je op bij de NLE vanaf het moment dat wij diensten leveren. 
Ik wil graag even met je meekijken en controleren of alles goed gaat. Zou je je gegevens in willen vullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 

Beste lisa 

Ik heb mijn gegevens ingevuld ik heb even gekeken of ik de overstapservice had.

Maar inderdaad ik heb daar niet voor gekozen, kan dat alsnog dat jullie het voor mij opzeggen bij NLE? Dat scheelt mij een hoop

 

Mvg 

Reputatie 7
Badge +17

@Alhambra Bedankt voor je reactie. Helaas, achteraf is het niet mogelijk om de overstapservice toe te voegen. Nu kan je twee dingen doen, één de order annuleren en opnieuw inleggen met deze service. Hiervoor dien je contact op te nemen met onze afdeling opzeggingen (0800-0402) en twee zelf de overstapdatum doorgeven aan NLE. 

 

Oke bedankt voor je antwoord dan kies ik de tweede is wel denk ik het makkalijkste 

 

Gr

Reputatie 7
Badge +17

Oke bedankt voor je antwoord dan kies ik de tweede is wel denk ik het makkalijkste 

 

Gr

Dat is helemaal goed! Fijne dagen verder.:smiley:

Fijne feestdagen...en bedankt👍👍

Reageer