Overstap gaat niet goed

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Zorgeloos overstappen????

Dat is na 2 maanden nog niet gelukt.

KPN heeft mijn oude provider niet opgezegd.

Kreeg het in de gaten doordat de oude provider nog steeds incasseert.

1x gebeld en 1 x chat maar ze nemen niet hun verantwoordelijkheid.

Ik ga er vanuit dat KPN het overstappen regeld.

En me niet afscheept met 50 euro en regel het zelf maar. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan.

 

Wat kun je tegen deze arrogantie doen.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Zorgeloos overstappen????

22mei bij KPN met overstap service glasvezel aangevraagd en een bevestiging gekregen.

Waar mijn huidige provider NLE als overstap service staat vermeld.

24 juni tussen 8 en 10 uur komt de monteur.

23juni KPN gebeld ik heb nog geen materiaal neemt de monteur deze mee.

Kan niks van u vinden.

Nieuwe afspraak gemaakt voor 24augustus .

Er bij gevraagd of ik morgen niet wordt afgesloten.

Nee dat gebeurt pas als wij gereed melden.

De volgende dag gelukkig gewoon internet en tot 24 augustus prima.

24 augustus de monteur

Glasvezel aan gesloten het oude materiaal van NLE. Gedemonteerd.

Codes ingesteld 

Alles werkt goed super fijn.

Kom ik er achter dat inmiddels NLE 2x geïncasseerd heeft en KPN ook.

13 oktober Gebeld met KPN

Hoe dat kan  u heeft geen overstap service aanvraag . terwijl ik hier een bevestiging van heb.

Ik kan u 50 euro geven maar u moet zelf opzeggen bij NLE.

NLE heeft 2x geïncasseerd en als ik op zeg zal dit een maand duren en dat is nog een keer 60 euro.

Ik ga daar niet mee akkoord ik ga er van uit dat jullie dit netjes oplossen met NLE.

20 oktober weer gechat kijken hoe ver ze er mee waren.

Wij hebben u 50 euro geven en u moest zelf opzeggen.

Ja klopt maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan.

Uit eindelijk kreeg ik de zelfde discussie als 13 oktober.

Heb KPN in gebreke gesteld.

Hier zal ik ook wel niks meer van horen .

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @M01arcel, welkom op ons forum!

Wat een gedoe met jouw overstap naar KPN, zeg. Dat is geen warm welkom en ook helemaal niet wat je van ons mag verwachten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik voor je uitzoeken wat er mis is gegaan bij de overstap en hoe we dit kunnen oplossen. Ik zie je reactie tegemoet!