Beantwoord

Overstap naar ander bedrijf

  • 1 February 2021
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Geachte heer mevrouw,

 

Door omstandigheden ben ik van plan om te overstappen, omdat ik voor mijn abonnement minder wil betalen. Als KPN een voorstel heeft voor een korting dan blijf ik liever bij KPN. Zou u mij willen informeren of het zou mogelijk zijn?

 

Met vriendelijke groet,

 

M. Tannazi

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 February 2021, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @mohsentannazi, welkom op het forum! Het is goed dat je kijkt of je abonnement nog wel aansluit bij je wensen. Je kunt in je MijnKPN zien wat je nu hebt aan abonnement en opties en wat dit kost. Je kunt daar ook experimenteren met andere opties (via ‘opties wijzigen en toevoegen') en abonnementsvormen (via ‘abonnement wijzigen’). Je krijgt dan gelijk aan de zijkant van je scherm steeds te zien wat de kosten zijn. Je kunt daar naar believen heen en weer klikken. Zolang je niet onderaan op Bevestigen/Bestellen klikt, wordt er niet daadwerkelijk iets verandert. Als je graag verder advies wilt over wat bij je zou passen qua opties kun je ook telefonisch contact opnemen via 0800-0402. Wat korting/acties betreft, die geven we op een vast pakket alleen bij nieuwe abonnementen. Jij hebt dan ook van een actie gebruik kunnen maken toen je klant werd.