Beantwoord

Overstap niet goed gegaan. Nu extra kosten.

  • 26 June 2021
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hallo, bij mij is de overstapservice ook niet goed gegaan. Ik ben per 1 mei klant geworden bij KPN. Daarbij zou direct een afsluiting plaatsvinden bij Caiway. Was aangegeven door KPN per email, maar is niet gebeurd. 7 mei zelfstandig afgezegd bij Caiway met een opzegtermijn van één maand. Dus moesten wij tot 7 juni betalen. Kan ik deze kosten bij KPN verhalen?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Bart_ 29 June 2021, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Welkom hier op het KPN forum, @Sdwl  Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat alle informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar facturen en andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402). Een collega van onze klantenservice kan je eventueel doorverbinden met onze verhuisdesk. Via die weg kan iemand direct en persoonlijk met je meekijken.