Hallo,
Ik wil graag even mijn verhaal kwijt.
Wij zijn jaren klant bij Ziggo geweest en eigenlijk best erg tevreden.
Nu kwam er glasvezel in de straat te liggen en de verhoging van de internetsnelheid was best een interessante voor een gezin die veeleisend is op dat gebied. Vervolgens komt er iemand met een aanbad aan de deur die een overstap aanbied. Wij regelen alles, de totaalprijs gaat omlaag en de snelheid omhoog.
Dat leek een zeer prettige overstap.
Nu blijkt na 1,5 maand dat de snelheid slechts 250 mb is en geen 500 wat is afgesproken en ook in het contract staat en krijgen we een rekening van Ziggo van maar liefst 500,-!!!!!!!
Wij zijn hier ontzettend boos over dat de KPN dit niet duidelijk aangeeft dat er sprake is van en contractbreuk….. dan hadden wij deze overstap natuurlijk niet zomaar gemaakt!!!!!
Ik hoop dat hier een regeling voor te treffen is anders stappen wij weer op de de KPN, dit is geen prettige manier om in te stappen.
Met vriendelijke groeten,
Marc Brouwer