Het gesprek staat ons nog goed bij WEL gebruik maken van de overstap regeling ik en mijn partner waren hier samen mee bezig. De KPN medewerkster had een "babyslabber" om vertelde zij ons want het was haar eerste verkoop van een KPN abonnement. Nu kon een andere nieuwe medewerker deze verkleedpartij voorzetten. Al met al een melig gesprek waar wij nu de dupe van zijn.
De overstapregeling kost niets ik heb gezegd waarom zou ik hier geen gebruik van hebben gemaakt? Waarom zou ik ZIGGO niet hebben opgezegd en blijven doorbetalen?
Op deze manier zijn wij overgestapt dit is de service die we gisteren telefonisch hebben gekregen. We hebben ZIGGO gebeld en zelf opgezegd per 15 januari plus een maand opzegtermijn wat maakt 15 februari we maken hierdoor nog ruim €180 extra kosten. We hebben een mail gestuurd waarop wij nog geen reactie op hebben gekregen naar correctie-overstap@kpn.com.
We hopen een op deze mail een redelijke en gepaste reactie te ontvangen. De gesprekken gisteren aan de telefoon waren niet erg klantvriendelijk op zijn zachtst gezegd eigenlijk een absurde situatie.
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel