Beantwoord

Overstappen naar glasvezel bij Telfort

  • 19 June 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Heb nu DSL via Telfort. Glasaansluiting is er ook al. Wacht nu al 3 maanden tot ik op glas over kan. Ik snap dat monteurs in deze coranatijd andere prioriteiten hadden. Hopelijk gaat er snel iets bewegen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 June 2020, 18:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Heb nu DSL via Telfort. Glasaansluiting is er ook al. Wacht nu al 3 maanden tot ik op glas over kan. Ik snap dat monteurs in deze coranatijd andere prioriteiten hadden. Hopelijk gaat er snel iets bewegen.

Hallo @jake1996 , deze vraag/opmerking kun je het beste in het TFT-forum stellen. KPN kan hier niets mee, daar Telfort Thuis nog gewoon Telfort is.

Binnen MijnTelfort kun je zien of je je abo aan kan passen naar glas, als het niet onder de rubriek ABO zelf kan dan eventueel onder de sub-rubriek EXTRA'S.

Kun je daar niets over terugvinden dan kun je bellen met 0900 9596, Twitteren, Facebooken of binnen het Telfort-forum de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @jake1996, als er glasvezel beschikbaar is, kan ik me voorstellen dat je daar graag op over wilt gaan. Ik zie dat je de juiste informatie al van JanD gekregen hebt :slight_smile: Je bent van harte welkom op het Telfort forum, of je kan natuurlijk contact opnemen met de Telfort klantenservice. Ik hoop dat je snel over kan naar glasvezel en alles vlot geregeld is.