Beantwoord

Overstappen naar Hussel, hoe zit dit?

  • 13 February 2020
  • 6 reacties
  • 454 keer bekeken

Reputatie 1

Beste kpn ,

 

ik wil van kpn compleet overstappen naar kpn hussel.

als ik dit via mijn account doe kom ik eenparig dingen tegen die ik niet goed snap(zeker na telefonisch contact en via de chat)

dus proberen we het hier.

mijn vraag was wat ga ik na de 3 maanden betalen?

de enne zegt gewoon dit bedrag van 54,49( maar waar is mijn voordeel de 3 maanden dan)

de andere zegt na 3 maanden komt er €10 bij dus €64,49.

maar hoe zit het dan met de €2 voor vast bellen?

ook als ik allen + en de - bij elkaar zet kom ik op €44,49 uit en niet €54,49

wie kan mij dit uitleggen.

en kpn wat is nu de waarheid, zou fijn zijn als alle kpn medewerker(Ster) het zelfde zouden zeggen.

alvast bedankt 

 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Mieke12 13 February 2020, 20:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +12

Volgen mij ga je €66,49 betalen.

Na de actieperiode waarin je €54,49 betaald komt er €10 (wegvallen korting tv) en €2 (wegvallen korting vast bellen). €54,49 + € 12 = € 66,49.

Zo tel ik het tenminste.

 

 

Ik zie alleen korting van 3 maanden op ITV. Daarna komt dat tientje erbij en wordt
het dus € 64,49 naar mijn indruk. De korting op de vaste telefoon heeft geen termijn (huh! :open_mouth: ).

P.S. Ik mag toch hopen dat je vaste telefoon alleen nog een binnenkomende lijn is en dat je daarop niet meer belt. Bellen via mobiel abonnement is namelijk veel goedkoper: binnen de bundel € 0 per minuut / per gesprek :wink: .

Belkosten vaste lijn:
bellen naar Nederlands nummer: Starttarief € 0,14; tijdtarief (per seconde berekent) € 0,14 per minuut.
Europa: starttarief € 0,14; € 0,23 per minuut
Voordeellanden* buiten E.U. starttarief € 0,14; € 0,30 per minuut

*o.a. V.S., Canada, Nieuw Zeeland, Australië, ...

Reputatie 1

Het lijkt allemaal een fout te zijn want nu staat er weer iets anders. Weg korting

bij de eerst krijg je ook nog onbeperkt bellen altijd twv €16,50 er gratis bij(ook al een foutje)

 

 

 

Badge +12

En zo kom je dus toch op de € 66,49. Ik kom daar namelijk ook op uit als ik mijn gegevens invoer en het pakket zoals jij het opgeeft.

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap niet dat er überhaupt iets van korting tussen staat. Want ik dacht dat alleen nieuwe klanten korting kregen :thinking:  maar dat eerste plaatje is idd wel heel raar.

Reputatie 7
Badge +30

Hey Mieke, welkom op het forum! Die eerste afbeelding is inderdaad onduidelijk. En volgens mij ook niet helemaal correct, wat gestaafd wordt door het feit dat je later andere opties te zien kreeg. Als je wilt kan ik het hier ook nog even een keer voor je nakijken. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt.