Beantwoord

Overstapservice niet gelukt en klacht indienen wil niet

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Help 

ik probeer een week lang mijn formulieren op te sturen ivm dat de 

overstapservice niet is gelukt. kreeg een email adres, maar die klopte niet , bellen, catten, bellen winkel, noem maar op. en nu nog steeds niet. dan wil ik een klacht in dienen krijg ik de formulier niet,

kan ik het abonnement stopzetten op grond dat men niet nakomt wat gezegd is, ik ben 69 jaar en ziek dit kan ik het er niet bij hebben

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door HansaanZet 24 July 2021, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@boosheid  Als u op deze linkKlacht indienen | KPN klikt komt u op de pagina van KPN om een klacht in te dienen !

Hihihihihi dank je

Reputatie 7
Badge +16

Niet leuk om te lezen dat je niet verder komt en een klacht hebt! Is het gelukt om via de link die @HansaanZet gegeven heeft, een klacht in te dienen? Daar ga ik wel vanuit, binnen 5 werkdagen wordt er vanuit de afdeling Klantenreacties contact met jou opgenomen.

Je hebt nu bij de juiste afdeling aangeklopt, dus ik ga er verder niet tussen zitten! :wink: Mochten er nog vragen zijn, dan lezen wij het graag! Sterkte met jouw gezondheid! :four_leaf_clover:

Ik lig in ziekenhuis. Weet niet of ik de pagina heb ingevuld. Mfg