Bericht heeft betrekking op de nieuw aangekochte woning van mijn zoon. Er is pairbonding mogelijk, de huidige snelheid bij binnenkomst is slechts 12 Mbit maar ivm corona is onduidelijk wanneer een hogere snelheid is op te leveren, er zijn geen monteurs in te plannen.
In dit forum lees ik dat een monteur nodig is maar ook dat de daadwerkelijke wijziging (voor zover nodig) in de centrale moet plaatsvinden, namelijk signaal op de twee onbenutte aders zetten…..
Vervolgens komt een monteur een Y-kabel monteren….. die is ook los in jullie webshop te bestellen voor € 4,50 ex en ik denk dat ik wel kans zie die kabel zelf aan te sluiten… dit bedoel ik een beetje sarcastisch want de situatie is zo eenvoudig als hieronder getoond…..
Â
Zolang er sprake is van corona moeten we nu om de zoveel weken met de klantenservice bellen om te vragen of er een monteur is in te plannen…. dat moet toch gemakkelijker kunnen? Het kan immers nog behoorlijk lang duren want ik neem aan dat jullie inmiddels al een forse achterstand hebben opgelopen.
Â
Het betreft ***
Is er af te spreken dat ik dat kabeltje bestel of dat jullie dat opsturen en dat iemand in de centrale zorgt voor signaal op de onbenutte adertjes? De geleverde 12 Mbit is natuurlijk weel heel sneu…..
Â
Mvrgr,
John
Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel