Beantwoord

pairbonding aanvragen

  • 25 October 2020
  • 13 reacties
  • 309 keer bekeken

Reputatie 1

Graag zou ik voor onze aansluiting pair bonding aanvragen gezien de lage internetsnelheid. Op mijn kpn kan ik het niet vinden en 0800 heeft 15 minuten wachttijd. Of en zo ja welke kosten zijn hier aan verbonden zowel eenmalig als terugkerend. Ons abo loopt tot 50mb/s en we bereiken Max 10-12mb/s.

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 October 2020, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @gwendolyn in MijnKPN kun je je abo aanpassen, zie je meteen wat het kost.

 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

 

Als je hier postcode en huisnummer invult kun je zien of het uberhaupt wel kan.

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

 

Als je hier postcode en huisnummer invult kun je zien of het uberhaupt wel kan.

Dat kun je in MijnKPN ook zien, als het abo met de hogere snelheid niet aangeboden wordt weet je het, anders kun je er een vinkje bij plaatsen en een abowijzging aanvragen.

 

Reputatie 1

Dankjulliewel, mijn abo is al tot 50mb wij halen tussen 10 en 12. Volgens fourstackt Max 14 met pairbonding zou dit verdubbelen dus blijft abo gelijk. Op Fourstack staat een streepje bij pair bonding. Betekent dit niet geactiveerd ofniet mogelijk?

Dankjulliewel, mijn abo is al tot 50mb wij halen tussen 10 en 12. Volgens fourstackt Max 14 met pairbonding zou dit verdubbelen dus blijft abo gelijk. Op Fourstack staat een streepje bij pair bonding. Betekent dit niet geactiveerd ofniet mogelijk?

Hallo @gwendolyn  een streepje betekent niet mogelijk anders stond er de hogere snelheid vermeld.

 

Reputatie 1

Dankjewel Jan, en zou meer aanlsluitpunten nog kunnen als oplossing om aan kon te vragen?

Hallo @gwendolyn , dat kan niet bij een koperverbinding, bij geen enkele provider.

Je zou wel de lokale kabelboer (Ziggo bijvoorbeeld) erbij kunnen nemen voor meer internet.

 

Reputatie 1

Hoi Jan, het lijkt erop dat dat enige oplossing is op ditmoment. Of er zou nog vectoring mogelijk moeten zijn. Had de oplossing van meer aansluitingen op internet gelezen vandaar mijn vraag. 

Hoi Jan, het lijkt erop dat dat enige oplossing is op ditmoment. Of er zou nog vectoring mogelijk moeten zijn. Had de oplossing van meer aansluitingen op internet gelezen vandaar mijn vraag. 

Hallo @gwendolyn , weet ik niet, ben ik niet in thuis, misschien dat @wjb je daarmee kan en wil helpen, ik heb hem even ingeseind.

 

Reputatie 1

Hoi Jan, superfijn ben benieuwd, wil eigenlijk niet weg bij KPN zou door thuiswerken etc wel erg geholpen zijn met verdubbeling huidige internetsnelheid.

Hoi Jan, superfijn ben benieuwd, wil eigenlijk niet weg bij KPN zou door thuiswerken etc wel erg geholpen zijn met verdubbeling huidige internetsnelheid.

Ik denk dat je in een straat of wijk zit waar momenteel Ziggo of andere provider veruit hogere snelheden kan leveren en ook het grootste deel van je buren enz dat hebben.

Zoals JanD al aangeeft, in principe hoef je niet weg van KPN, je kan iets anders erbij nemen. Misschien wil je werkgever wel in kosten bijdragen.

Voor thuiswerken heb je meestal niet veel snelheid nodig, maar kan bij jou anders zijn, weet ik niet. Je kan even testen door even via mobile hotspot op telefoon met 4G te werken.

Reputatie 7

Hoi Jan, het lijkt erop dat dat enige oplossing is op ditmoment. Of er zou nog vectoring mogelijk moeten zijn. Had de oplossing van meer aansluitingen op internet gelezen vandaar mijn vraag. 

Hallo @gwendolyn , weet ik niet, ben ik niet in thuis, misschien dat @wjb je daarmee kan en wil helpen, ik heb hem even ingeseind.

Ik heb weinig hoop dat vectoring mogelijk is want dan zou dat sowieso al geactiveerd zijn en zou de maximaal haalbare snelheid zonder pairbonding ook al hoger zijn op fourstack.

Reputatie 1

Vandaag weer eens een instorting van ons internetsignaal naar:

Modulation type ADSL_2plus 

Actual rate (Up/Down) 1014/17015 kbps 

Attainable rate (Up/Down) 1335/18280 kbps
 

dit is echt dramatisch weinig zelfs tov wat we “normaal” kunnen halen.

abo Tot: 50Mb. Effectief 10-12Mb en regelmatig 1,3Mb dat is toch tragisch.

Als er geen verbetering in signaal komt dan zou ik graag de buitengebied 4g mogelijkheid eens willen proberen.