Beantwoord

Pairbonding mogelijk op mijn adres?

  • 20 October 2020
  • 9 reacties
  • 216 keer bekeken

Hallo,

Is er pair bounding mogelijk op mijn adres en hoe kan ik dit aanvragen?

Met vriendelijke groet

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 October 2020, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

 

Reputatie 2
Badge

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Hoe betrouwbaar is deze site(info) ?

 

Vorige maand stond er bij mij postcode.

Koper/Dsl 31 MBit/s

Bonded Koper 58 MBit/s

 

Vorige week

Koper/Dsl 33 MBit/s

Bonded Koper 60 MBit/s

 

En vandaag staat er

Koper/Dsl 26 MBit/s

Bonded Koper 53 MBit/s

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Geen bonding beschikbaar dus. Is Ziggo beschikbaar? Dan zou ik dat maar eens doen als ik u was...

Nee, Ziggo levert niet via de koperen draad

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Dato. Uit jouw screenshot maak ik op dat pairbonding niet mogelijk is. De haalbare snelheid is echter niet heel hoog zie ik. Mogelijk is er dan wel Sneller Internet Buitengebied mogelijk op jouw adres. Al kan het natuurlijk zijn dat je hier al gebruik van maakt. 

 

 

Hallo Jeroen,

We maken inderdaad gebruik van Sneller Internet Buitengebied  met jullie 4G modem.

Maar de haalbare snelheid in combinatie met drie studerende kinderen incl. de online les en tentamens geeft de nodige problemen.  

Reputatie 7
Badge +19

Dan ben ik bang dat ik niet zoveel meer kan betekenen wat betreft de snelheid op jouw adres. Pairbonding is niet mogelijk. Het is hopen op de aanleg van glasvezel. 

Ben bang dat dit m niet gaat worden Jeroen.

We wonen met 4 gezinnen middenin de bebouwde kom en men is ons een aantal jaren geleden “vergeten”.

200 meter van onze woning is Reggefiber gestopt en 300 meter bij de woning van de buren zijn ze weer gestart/ verdergegaan met de aanleg. 

Sinds die tijd zijn wij dan ook opeens tot buitengebied verklaard. 

Ik heb een HBO verzoek ingediend bij KPN namens alle gezinnen, maar aangezien wij het volledige bedrag voor eigen rekening moeten nemen wordt het helaas een te kostbare aangelegenheid.