Beantwoord

Pairbonding werkt niet meer

  • 13 January 2021
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Sinds 8-11-2018 is bij ons pair bonding actief en door een monteur geïnstalleerd. Echter vorige week 4-1 is mijn complete internet verbinding weggevallen (dode lijn). Er is een monteur moeten komen om de internet verbinding weer in orde te maken. De internet verbinding doet het nu weer maar er is momenteel maar één lijn actief. De monteur vertelde dat de 2e lijn administratief is afgemeld en dat hij zei dat er nog iemand van KPN contact met me ging opnemen hierover. Ik heb tot nu toe nog niks gehoord. Mijn vraag is nu wat moet ik doen om de 2e lijn weer actief te krijgen zodat pair bonding weer gaat werken? Wie kan me verder helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 January 2021, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @rivertim . Welkom op het forum.

Ik zie dat jouw profiel al is ingevuld en ben de systemen ingedoken. Ik zie dat er ook via andere weg contact is geweest.

Het verhaal in het kort: Je bent teruggezet naar VDSL na de storing. (waarom is mij niet helemaal duidelijk). Helaas is dit momenteel door interne corona regels niet te herstellen (alles wat met pairbonding te maken heeft is voor ons administratief dichtgezet :-( )

Zodra er versoepelingen komen kunnen we jouw lijn weer omzetten. Ik weet (nog) niet wanneer dat is. (het lijkt momenteel alleen maar restrictiever te worden als ik de media mag geloven)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.

Hoi Erwin,

Bedankt voor je bericht en het uitzoeken. Wat ik vreemd vindt aan de situatie is dat waarom niet alles is terug gezet zoals het was voor de storing.  Waarom ik ben teruggezet naar VDSL is mij ook niet duidelijk. Ik heb zelf geen wijziging doorgevoerd. Ik had op eens helemaal geen internet meer.  Ik snap dat pairboning wegens de corona maatregelen nu tijdelijk niet aan te vragen is, maar ik snap niet dat dat bij bestaande aansluitingen, die het voorheen wel hadden en zelf geen wijzigingen hebben doorgevoerd, niet wordt teruggezet.

Eens.  En helaas kan ik dat ook niet achterhalen. Misschien dat het andere aderpaar niet langer voldoet. Maar dan had ik dat eigenlijk moeten lezen in het ticket.

Dus het is voor mij ook gokken. Geef me een seintje zodra de lockdown voorbij is en dan ga ik voor je kijken of wij onze maatregelen ook versoepelt hebben.

Dank voor de reactie. Ik zal na de lockdown een seintje geven via deze post!