Beantwoord

pakket niet geaccepteerd

  • 28 June 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Er is een misverstand in  het spel, de bedoeling van mijn vraag van vorige week was, Omdat het oude abonnement vond ik te duur. even later werd er een ander installatie pakket gestuurd, maar het nieuwe pakket heb niet aangenomen, maar geweigerd.

Maar omdat mijn leeftijd mee ga praten (95). Zou ik zeer op prijs stellen als het abonnement  terug gezet zou kunnen  worden naar de vorige situatie. 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 June 2021, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @NicoSteenbok, goed dat je aan de bel trekt. Het lijkt mij het beste als je telefonisch contact met ons opneemt. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Op die manier kunnen we je het snelst aan een oplossing helpen.

Vind je het niet erg om te wachten op reactie, dan help ik je natuurlijk graag verder. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?