Beantwoord

Periodieke uitval internet, tv & bellen KPN Box 12

  • 5 October 2021
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

We hebben in huis sinds een week (ongeveer) last van een tijdelijke uitval van het internet. Geen enkel apparaat in huis heeft dan internet (wel wifi), de telefoonverbinding valt uit en de bekabelde tv geeft foutcode stb-nmc-400. In de webinterface van de router (een KPN Box 12) staat er dan dat er geen “Internet Connectivity” is. Na een paar minuten komt het internet wel weer terug en dan is alles als normaal tot het een uur (of een tijdje) later weer gebeurt.

Heeft iemand een idee over hoe dit zou kunnen komen en wat de oplossing kan zijn?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 October 2021, 17:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @J. Vonk. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je dit hier meldt. Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt zoek graag met je mee naar een oplossing. Wil je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @J. Vonk. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je dit hier meldt. Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt zoek graag met je mee naar een oplossing. Wil je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

 

@J. Vonk Ik heb niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen door de stappen op onze servicepagina. Als je toch nog problemen ervaart met jouw verbinding, dan hoor ik dat graag van je!