Beantwoord

Playstation 4 op Arris HDMI kastje aansluiten

  • 8 June 2019
  • 4 reacties
  • 1227 keer bekeken

Goedemiddag,
Wij hebben een KPNExperia in de meterkast en vanuit daar loopt een lange draad over het plafond naar het Arris (decoder) HDMI kastje en dan naar de TV.
Nu zit er 1 HDMI opening in het Arris kastje die we nodig hebben voor de digi TV. We willen graag ook een Playstation 4 aansluiten. Weet iemand hoe we dit dan kunnen doen en wat we nodig hebben?
icon

Beste antwoord door wjb 8 June 2019, 17:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat je bedoelt dat je jouw Playstation met een netwerkkabel wilt kunnen aansluiten op Internet.
Als dat juist is, koop dan een switch zoals deze Netgear GS105Ev2 en sluit die aan op de kabel die vanaf de Experia Box komt. De TV ontvanger en de Playstation kan je dan op die switch aansluiten.
De hdmi kabel van de Playstation moet op een tweede hdmi ingang van de televisie aangesloten worden.
Dank u voor de reactie! Ik heb al een switch in de meterkast en kan dan dus een lange netwerkkabel kopen en die dan ook over het plafond naar de tv laten lopen. De PS4 verbind ik dan via die kabel met internet en via de HDMI direct met de tv. Dat zou dan zo moeten kunnen toch? Dank voor het meedenken!
Reputatie 7
Ook dat werkt mits die switch (of de Experia Box) nog een vrije poort heeft.
Dank u wel voor de hulp!