Beantwoord

poort openzetten 2,4G

  • 18 December 2019
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

hallo, ik moet een poort openzetten voor 2,4 G om zodoende mijn applicatie voor het uitlezen van mijn zonnecellen met wifi te verbinden. Hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 December 2019, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Badge

Dat is vreemd!

Als je zelf geen barrïeres hebt opgericht (bv. Mac-filter), moet de router de zonnecellen gewoon automatisch vinden!

Ziet het modem de zonnecellen wel?

Hoi @Monique2512 . Welkom op het forum.

Waar wordt er gesproken om een poort open te zetten? Bij de meeste moderne apparaten is dit niet meer nodig. Het kan trouwens wel en mocht het nodig zijn wil ik graag weten welk type experiabox jij hebt. 

Ik heb een experia box v10A, vind het ook vreemd, mijn omvormer is een nieuwe Rowatt.. Ik zal kijken of het me toch lukt..

 

We hebben meerdere topics over dit onderwerp gehad. Helaas is de topic starter van dit topic nooit teruggekomen maar misschien heb je wel iets aan de informatie.

We zijn het op het forum redelijk zeker van dat er geen poorten open gezet hoeven worden. Ik hoop dat het jou lukt met de handleiding. Zo niet, laat het weten.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.