Vraag

Prijs van Telftort abonnement wordt langzaam verhoogd richting KPN niveau

  • 19 May 2022
  • 14 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +1

De kpn heeft beloofd de prijs van het voormalige telfort abonnement niet te verhogen. Maar zo heel langzaam (geruisloos) is de kpn bezig om de prijs op te trekken naar het kpn-niveau. Er zit nu al erg weinig verschil in prijs. Dat doen ze dus- zoals verwacht- heel langzaam zodat het niet opvalt. Nog even en ik ben weg bij de kpn, want elke provider is dan goedkoper dan de kpn……..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

. Nog even en ik ben weg bij de kpn,

Weet je dat zeker ? 

 

....... Niets is zeker en zelfs dat niet (Multatuli)

Reputatie 7
Badge +8

@gensnet Ook bij Telfort had je jaarlijks een verhoging gehad en nu bij KPN gaat dan ook gewoon door.

 

Reputatie 5
Badge +1

. Nog even en ik ben weg bij de kpn,

Weet je dat zeker ? 

 

....... Niets is zeker en zelfs dat niet (Multatuli)

Ja dat weet ik zeker…………………...

Reputatie 5
Badge +1

@gensnet Ook bij Telfort had je jaarlijks een verhoging gehad en nu bij KPN gaat dan ook gewoon door.

 

Dat is juist, maar wat mij nu toch gaat opvallen is dat de prijs nu wel heel dicht bij elkaar komt. Zoals al jaren geleden voorspeld……..

Reputatie 7
Badge +8

@gensnet Ook bij Telfort had je jaarlijks een verhoging gehad en nu bij KPN gaat dan ook gewoon door.

 

Dat is juist, maar wat mij nu toch gaat opvallen is dat de prijs nu wel heel dicht bij elkaar komt. Zoals al jaren geleden voorspeld……..

Dat had ook gebeurt als Telfort nog Telfort was.

Badge +12

@gensnet het lastige is dat Telfort niet meer bestaat en je dus nooit zult weten wat het daar nu zou kosten. Misschien waren de prijzen ook wel dicht bij die van KPN gekomen. Prijs is vaak een ding (en ook wel terecht) maar kijk gewoon naar de prijs/kwaliteit-verhouding. Vindt je die niet kloppen? Maak dan een keuze.

KPN had Telfort al 15 jaar als budget-tak. Het was goedkoper door enkele factoren zoals

Geen gratis tel.nr. helpdesk

Minder tv zenders (12 minder)

Lagere internetsnelheden (zoals bv 40/4 ipv 50/5)

En meer….

KPN wil echter niet meer in de budgetmarkt opereren.

Mijn buurvrouw en nog een andere kennis zijn bij BudgetThuis. 2 x in de week je modem en tv ontvanger herstarten is daar kennelijk heel gewoon (als advies).

En we zullen het nog maar niet hebben over het magere basispakket van Tele2.

Het LIJKT allemaal wel goedkoper maar toch...

Reputatie 5
Badge +1

KPN had Telfort al 15 jaar als budget-tak. Het was goedkoper door enkele factoren zoals

Geen gratis tel.nr. helpdesk

Minder tv zenders (12 minder)

Lagere internetsnelheden (zoals bv 40/4 ipv 50/5)

En meer….

KPN wil echter niet meer in de budgetmarkt opereren.

Mijn buurvrouw en nog een andere kennis zijn bij BudgetThuis. 2 x in de week je modem en tv ontvanger herstarten is daar kennelijk heel gewoon (als advies).

En we zullen het nog maar niet hebben over het magere basispakket van Tele2.

Het LIJKT allemaal wel goedkoper maar toch...

BudgetThuis. Heb ik geen “ervaring” mee. Maar ik ken mensen die een koperdraad verbinding bij tele2 hadden en dat was inderdaad dikke ellende. Ze zijn daarom met glasvezel over gegaan naar de kpn en het niet aangedurf om glasvezel van tele2 te nemen. De service van tele2 was dus erg onder de maat.

> Geen gratis tel.nr. helpdesk

> Minder tv zenders (12 minder)

> Lagere internetsnelheden (zoals bv 40/4 ipv 50/5)

> En meer….

Dàt allemaal heb ik bij telfort na lange jaren niet gemist. De helpdesk maar zelden nodig gehad. Geen ip-telefoon en ip-tv en de snelheid- op de erg langzame upload na- was met de download van 100 Mb/s goed. Pas na de laatst drie jaar heb ik gemerkt dat de upload snelheid sterk gezakt was van 30 Mb/s naar amper 10 Mb/s maar dat lag aan het brakke modem (experia box v8) dat al sterk verouderd was toen ik die nieuw kreeg. Sinds ik een eigen modem heb was de upload weer 30 Mb/s.

Voelde jij je aangesproken door de advertenties van Telfort waarbij de klanten als failliete sukkels werden neergezet? Toen die campagne begon was ik al weggeweest. Maar zit al sinds 1988 bij KPN waarbij ik het abonnement dus steeds geupgrade heb met de ontwikkelingen van de tijd.

Reputatie 5
Badge +1

Voelde jij je aangesproken door de advertenties van Telfort waarbij de klanten als failliete sukkels werden neergezet? Toen die campagne begon was ik al weggeweest. Maar zit al sinds 1988 bij KPN waarbij ik het abonnement dus steeds geupgrade heb met de ontwikkelingen van de tijd.

 > Telfort waarbij de klanten als failliete sukkels werden neergezet?

Nee die advertentie is mij ontgaan. Maar wanneer ik die had gezien of gelezen, had ik mij daar niets van aangetrokken.

> Toen die campagne begon was ik al weggeweest.

weggeweest …….Onvoorstelbaar als je al zoveel jaren “tevreden” klant ben van de duurste provider ooit.

Badge +12

 

 

weggeweest …….Onvoorstelbaar als je al zoveel jaren “tevreden” klant ben van de duurste provider ooit.

Ik ken wel duurdere hoor...meerdere zelfs

Reputatie 5
Badge +1

 

 

weggeweest …….Onvoorstelbaar als je al zoveel jaren “tevreden” klant ben van de duurste provider ooit.

Ik ken wel duurdere hoor...meerdere zelfs

Die timmeren in ieder geval niet zo aan de weg met reclame die ze niet waar kunnen maken……….

Badge +12

 

 

weggeweest …….Onvoorstelbaar als je al zoveel jaren “tevreden” klant ben van de duurste provider ooit.

Ik ken wel duurdere hoor...meerdere zelfs

Die timmeren in ieder geval niet zo aan de weg met reclame die ze niet waar kunnen maken……….

Dat maakt KPN bij mij gewoon waar dus dat gaat zeker niet altijd op. 

Maar goed...als je niet tevreden bent en verder geen vraag hebt kunnen wij je hier ook niet verder helpen. Jouw ontevredenheid over KPN kunnen wij niet wegnemen. Dan zul je daarin toch zelf een keuze moeten maken.

Ik bedoelde weggeweest als ik bij Telfort had gezeten.

KPN is zeker niet de duurste. Bij Ziggo ben ik zeker €15 duurder uit en heb ik uiteindelijk hetzelfde. Ook qua de zenders die me interesseren.