Vraag

prijsverschil tussen bestaand en nieuw over glasvezel

  • 17 June 2020
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Alles-in-1 Glasvezel Standaard 100mb up/down als ik een nieuw aanvraag ook 100mb up/down met dezelfde configuratie scheelt dat per maand € 13,36 dat het bestaande abonnement duurder is en bij het nieuwe krijg je nog eens twee wifi supersnel wifi er bij

 

Dat doen jullie goed voor trouwe klanten!!!!!


4 reacties

Badge +19

Heb je in mijnkpn al gekeken wat jouw mogelijkheden zijn? Wellicht kan je naar een ander abonnement gaan. Wellicht dat je dan wel dommige kortingen kwijt bent. De super wifi's zijn alleen voor de nieuwe klanten.

Reputatie 6
Badge +11

Dag @soppet,

Het Alles-in-1 Glasvezel Standaard abonnement is al een hele poos geleden uit ons assortiment. Destijds werd er nog onderscheid gemaakt in glasvezel en niet-glasvezel. Ook zaten er heel veel extra opties inbegrepen in de pakketprijs. Onze huidige abonnementen zijn in vergelijking daarmee voordeliger. Er zijn geen extra opties inbegrepen, die kun je er alleen betaald bijnemen. De abonnementen zelf zijn daardoor voordeliger in prijs. Mijn advies zou inderdaad (zoals @Joep1965 aangeeft) zijn om eens in MijnKPN te kijken om te zien of één van onze nieuwere abonnementen bij je past qua inhoud en prijs. Je mag hier natuurlijk ook altijd even bellen om door te nemen met één van mijn collega's. Dat kan via 0800-0402.

SuperWifi geven we inderdaad gratis weg als een nieuwe klant een internetabonnement bestelt. Dit is in waarde een vergelijkbare welkomstkorting die we eigenlijk aan alle klanten hebben gegeven toen ze klant van KPN werden. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust! 

Valt tegen dat KPN niet aan zijn klanten een voorstel doet als het bestaande pakket niet meer bestaat. en als het nog voordeliger is vindt ik het nog een slechtere zaak dat KPN zelf geen actie onderneemt.

 

Ik zie het ook bij mijn schoonmoeder heeft analoge telefoon betaal per twee maanden € 90,00 en daar komen de gesprekkosten nog bij, terwijl er veel voordeligere bel pakketten zijn.  

 

Wel incasseren maar niet vanuit KPN de klant adviseren voor een interessanter pakket of telefoon aansluiting!!!

 

 

Groet Peter

 

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Dat is natuurlijk totaal niet realistisch wat je hier zegt, sorry. Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Lekker makkelijk dit...

Reageer