Vraag

Probleem kan niet worden opgelost. Boos

  • 3 February 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Wij betalen al heel lang voor een pakket die niet voldoet. Voor extra ontvangers die niet werken. De kortingen die worden aangeboden zijn tijdelijk, maar de kosten die ik hiervoor betaald heb langdurig. Monteurs die zijn langs geweest kunnen het niet oplossen, en de 2 versterkers werken ook niet. Het superwifi pakket is alleen voor nieuwe klanten. Tijd dat ik ook ergens anders een nieuwe klant ga worden. Doei KPN!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @JohnKlok, welkom! In plaats van kortingen, moeten we volgens mij juist kijken naar een structurele oplossing. Jammer om te lezen dat we die nog niet gevonden hebt. Wil je dat ik nog eens mee kijk met je? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Maak je gebruik van de zwarte Experia Wifi's of van de witte vierkante versterkers? En wat werkt er niet? 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten. 

Ik heb niet meer gereageerd omdat dat geen zin heeft. Ziggo heeft mij een mooie deal gedaan.Â