Beantwoord

Probleem met wifi en Experia V12 beloofd maar V10 gekregen

  • 11 May 2021
  • 30 reacties
  • 441 keer bekeken

5 mei gebeld met klachten wegvallende internet. Gebruik router v10A, bekend probleem.

Belofte we sturen box 12, veel betere wifi, veiliger, alles beter etc.

7 mei niets ontvangen...klacht was nergens te vinden.

Opnieuw beloofd, we sturen de box 12 op.

2 x gebeld hierover.

Eindelijk 11 mei pakket binnen.

Gestuurd router V10, 2e hands gebruikt model.

Gebeld...krijg het niet correct opgelost.

Vervelend niet empatisch gesprek.

Heel jammer ben betere service gewend. 

Betaal meer dan 90 euro per maand!

Is dit DE reden om over te stappen?

icon

Beste antwoord door Bart_ 14 May 2021, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Ja tot nu toe gaat het helemaal goed 🙂

Buiten is bereikwat minder dan voorheen.

Jammer dat dit inderdaad zolang heeft moeten duren.

Snap de stugheid en het afsluiten van klachten ook niet helemaal.

Ben dit ook zeker niet gewend van jullie.

Wifi binnen werkt weer prima.

Buiten beteik niet optimaal.

Coulance had netjes geweest na 8 x bellen en 2 weken instabiel internet.

Klacht op klachtkompas…u hoort van ons.

Nooit meer iets gehoord.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Hoog11 Fijn dat alles weer goed werkt. Als je een klacht meldt zou er inderdaad gewoon contact met je moeten worden opgenomen. Heb je hier ook bij de klantenservice navraag over gedaan? 

Het is wel zo dat voor wat betreft wifi er geen garanties kunnen worden gegeven op een vlekkeloze verbinding: externe factoren hebben veel invloed op je signaal en dat is in elk huis en elke omgeving anders. Als kpn doen we er echter wel veel , om je zo goed mogelijk te helpen. We geven je graag tips en advies en we hebben dus onze wifi manager: een tool die je helpt je wifi te optimaliseren. 

Bij ons een soortgelijk probleem. Hoe zie je alle reacties op dit artikel?

Badge +19

@hetisookwat het is verstandig om zelf een topic aan te maken en je probleem duidelijk te omschrijven.  We helpen je daar graag.