Beste lezer,
Ik weet niet of dit de juiste plaats is om geholpen te worden, maar andere routes hebben tot nu toe niks geholpen. Ik ben al maanden bezig met een glasvezel aansluiting in mijn woning krijgen, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ik ben in bijna een halfjaar tijd geen steek verder gekomen en met klachtenformulieren wordt niks gedaan.
Mijn vraag is simpel, wanneer krijg ik een aansluiting naar het glasvezel netwerk in mijn woning?
Het verhaal samengevat:
- in september 2022 aanvraag gedaan (KPN adres check gaf aan dat glasvezel klaar lag op mijn adres)
- KPN bevestiging: in oktober zou mijn aansluiting werken
- bij ontvangen KPN apparatuur bleek dat ik nog niet de juiste aansluiting had in huis, KPN gaf aan dat er binnen twee weken een monteur langs zou komen
- monteur kwam maar niet, veel belletjes en valse beloftes verder, in maart 2023 zou er een monteur komen om de aansluiting te leggen
- monteur is langsgekomen, kon geen aansluiting vinden, de aansluiting moet nog gelegd worden. (dat was toch het doel van dit bezoek van deze monteur?)
- KPN heeft mij constant verteld dat zij geen planning konden geven van het aanleggen van het netwerk, dit deed hun onderaannemer, UB Infra. UB Infra vertelt mij nu dat zij geen toestemming om het netwerk bij mij aan te leggen, dit moet KPN doen? Het is allemaal erg onduidelijk.
- Mijn laatste twee ingevulde klachtenformulier bleven onbeantwoord, vandaar dat ik nu direct naar dit forum kom.
Ik voel mij erg misleid en voorgelogen door KPN, ten eerste dat zij adverteerde met een gebruiksklaar netwerk op mijn adres, en verder met het steeds weer uitrekken van de planning en beloftes van gebruiksklaar maken. De onderaannemer lijkt ook niet erg op de hoogte van wat er wel en niet ligt, blijkt uit het feit dat ze een team van twee monteurs moeten langs sturen om te constateren dat er nog geen kabels liggen.
Ik hoor graag van een KPN vertegenwoordiger met hopelijk wat duidelijkheid.