Beantwoord

problemen met casten naar sony tv

  • 23 October 2020
  • 8 reacties
  • 400 keer bekeken

Goedendag, vandaag mijn nieuwe tv geïnstalleerd sony 65xh9005 jammer genoeg geen app beschikbaar in de playstore. Maar casten naar de ingebouwde chromecast werkt ook niet. Alleen npo 123 werkt. Ik stream vanaf galaxy s10. Alle apps op mijn telefoon zijn geüpdatet. Via de telefoon vd kinderen, airplay werkt de app wel. 

Via losse chromecast op de andere tv's werkt de app wel.

Gr Lindalovesangel

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 October 2020, 18:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedemiddag beste dat is bij ons ook het geval op ons nieuwe Sony bravia.tv heel raar. Als ik dat wil moet ik een cromcast achter de tv hangen. dan werkt het wel. 🤔

Txs ja dat heb ik nu idd gedaan. Maar wel zwaar irritant dat zowel de app niet beschikbaar is en dat de app het bij de ingebouwde chromecast niet doet.

Hoi @Lindalovesangel . Welkom op het forum.

Dus je kunt alleen NPO 1,2 en 3 streamen naar de ingebouwde chromecast? Is er misschien nog een firmware update beschikbaar voor het toestel?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Inmiddels profiel gedeeltelijk ingevuld.👍

Dank! Heb je ook nog even gekeken of er nog een firmware update voor de tv is?

Ik heb gekeken maar het was er niet.... geen updates....

Ik vrees dat je niet op opslaan hebt gedrukt, @Lindalovesangel . Ik zie nog geen gegevens in je profiel. Kun je nog een poging doen :-)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.