Beantwoord

Problemen met de Experiabox V9

  • 22 October 2020
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Momenteel ervaren wij met de Experiabox V9 veel internetproblemen, werkt de Wifi van de Experiabox niet goed en TV ontvangen valt ook regelmatig weg. De Experiabox is diverse malen gereset, maar blijkt dezelfde problemen te houden. Deze box is ook inmiddels meer dan 5 jaar in gebruik. De verbinding is op glas met een alles-in-een abonnement en met theoretische download van 1 Gbit/s. Praktijk komt niet verder dan enkele Mb/s. Graag een oplossing hiervoor.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 October 2020, 18:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Cocomusicnuts, welkom op ons forum!

Een goede verbinding is erg belangrijk, helemaal in deze tijd. Ik vind het dan ook jammer om te lezen dat jij momenteel problemen ervaart met jouw internetverbinding.

Je geeft aan dat de wifi verbinding niet optimaal meer werkt. Ik raad je aan om hiervoor onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.

Je geeft echter ook aan dat jouw televisie regelmatig wegvalt. Bedoel je hiermee dat je een foutmelding/foutcode te zien krijgt? Of start jouw tv-ontvanger spontaan opnieuw op? Je kunt gelukkig veel televisie problemen zelf oplossen. Ik wil je vragen hier eens naar te kijken.